Få dit barns guldkorn udgivet i bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2010

Ronja1234-vb

Julius på 4 år fejer sne mens morfar er oppe på taget. Jeg siger til ham at han skal gå lidt væk fra stigen mens morfar går ned - hvis nu morfar skulle falde ned i hovedet på Julius. Det gør jo ikke noget mor - jeg har jo hue på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

livasmor-vb

Liva er 2,4 år. Hun har lige fået bleen af og får lov at rende rundt uden. Jeg spørger hende om hun ikke lige skal tisse på wc'et, men nej nej det skal hun ikke. Hun render ind i mor og fars seng og sætter sig, der går ca. 2 min. så tisser hun i sengen. Jeg bliver vred og skælder hende ud.... Så kigger hun op på mig med sine store øjne og siger 'Stille hulig muar' (stille og rolig mor)... så er det bare svært at holde masken :) :silly:

Anmeld

4. januar 2010

Kisser76-vb

Lykke 3 år: Far - Vi to skal lege `Bamse på planeten´.... og... øh... du skal være planeten' :P

Anmeld

6. januar 2010

venterpånr3-vb

Min datter på 2½ elsker at få en kop Kamille-The til sengetid - evt. med honning. I hendes verden hedder det: 'jeg vil gerne have en kop lille-the' Det skal tilføjes, at hun selv hedder Kamille, og hun ER opkaldt efter theen!. B) Vi var indlagt 1 uge efter hendes fødsel, da hun er født med en hjertefejl, der skulle udredes. Jeg blev syg undervejs pga. indeklimaet med snot, ondt i halsen mm. Så jeg drak en masse kamille-the - og kom så til at kigge på the-brevene - og synes Kamille var et sødt navn. Så det blev hun døbt. (Hun blev forresten ballonopereret på Skejby da hun var 1 måned gammel og har det idag fint!) B)

Anmeld

12. januar 2010

Silkec-vb

GRAVID! (Jeg er gravid) Min datter på 3 år siger; at hun er gravid. Så følger farmand hende ud på toilettet fordi hun skal ud og bommelumme. Da hun er færdig, siger hun til ham. 'Så, nu er jeg ikke gravid mere'. :woohoo: Det fik vi os et godt grin af, og det var også bare sjovt at hører hende sige ordet: Gravid. For hun plejer bare at sige at hun har en baby i maven. Hi hi....

Anmeld

13. januar 2010

izobell-vb

Min søn og jeg var på indkøbstur i Netto. Da vi kommer ind i forretningen, lægger jeg mærke til en kvinde i lang pels og med langt hår i samme farve som pelsen...hold da helt op tænkte jeg...hun ligner da en afghansk mynde. Da min søn og jeg nåede op til køen ved kassen, kunne jeg se denne dame stå i køen ved siden af. Jeg smilede bare og begyndte at lægge mine varer op på båndet...pludselig råber min søn højt VOV VOV. Jeg vender mig om, og der sad han hoppende med store øjne i indkøbsvognen og pegede på kvinden med pelsen. Daniel halvandet år

Anmeld

16. januar 2010

Mor-3-vb

Isabella 4 år Isabella komme hen til mig og spørg hva der står påhendes bluse... der står piger er seje siger jeg.. hun smiler og griner... siger så, jeg kan ikke lide drenge, de er ikke seje... Men jeg elsker lucas og marcus(hendes små brødere) :laugh:

Anmeld

16. januar 2010

Webredaktøren-vb

Bertram på (dengang) 4 år kommer stolt hjem fra børnehaven, hvor de har haft 'kend-din-krop-tema' og fortæller lidt om anatomi .. Vi snakker så om madens passage fra mund og ned, hvortil han spørger: 'Hvis det ene rør i halsen er til mad og et til luft, hvor er vandrøret så?' :laugh:

Anmeld

17. januar 2010

dots-vb

'Mor, når du bliver lille så kan du sidde på skødet af mig'. Anna - 2 år

Anmeld

17. januar 2010

Caidas-vb

Jeg var ude ved fiskebilen mens jeg ellers var i køkkenet, så pigerne så ikke at jeg var gået ud. Jeg kommer ind med bl.a en hel røget makrel. Freja 3½ år spørger om hun må se den igen og igen og spørger hvor den kommer fra. Jeg siger; det er en jeg lige har hentet ude ved fiskebilen. Nej mor, hvor har du fisket den - hvor er vandet - det tror jeg ikke er rigtigt mor. Og så måtte jeg forklare forfra igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.