Anonymbebs skriver:
Nej selvfølgelig er han ikke den vigtigste så længe der ammes men havde barnet nu fået flaske i stedet med enden MMA eller udpumpet mælk i en flaske som far så gav hele tiden ville han vel være den vigtigste i rummet tænker jeg 
Det er ikke fordi jeg ikke gerne vil den fulde ligestilling. Men selv med min søn søn som var flaske barn, der var mor primær af den simple grund jeg var hjemme på barsel, jeg havde mest tid med ham, jeg læste ham bedst.
Det er ikke fordi jeg er moren, at det var faktum men fordi jeg var den der brugte mest tid sammen med ham fuldstændig basic kvantitet.
Jeg ved godt delingen og at "mangle" en forældre er et grundvilkår dor skilsmisse børn og man må med det man har finde de bedste løsninger. Men nu hvor min mand har arbejdet ude i 3 mnd med 11 dage væk og 3 dage hjemme, kan jeg uden at akulle kigge grundigt, se en forandring, se påvirkningen. Især hos min på 7 pr er det tydeligt: det at nogen kan forsvinde er pludselig blevet realistisk.
men ja far kan være primær omsorgsperson, en bedsteforældre kan være, en adoptionsmor/far kan være osv. Det er ikke fordi vi biologisk har haft dem i maven. Det handler om tid, mad og omsorg.
Anmeld
Citér