Mama85 skriver:
Fordi at det er bedst at et så lille et barn er sammen med mor- under normale forhold! Det er hverken far eller bedsteforældre der har båret baby i 9 måneder og det er her baby finder den bedste tryghed hos. Og hvorfor skal man begynde at prioritere fars og bedsteforældrenes ønske fremfor babys grundlæggende behov? Far og bedsteforældre er voksne der kan udsætte egne behov til fordel for baby- det skal ingen baby under alle omstændigheder.
Jeg ville på ingen måde bagatallisere så et lille et barns behov, og lade det være alene med far i en uge, netop fordi at jeg tænker på baby- og ikke alle mulige andre.
Ja siger alle eksperterne, men ts' søn har det super skønt hos sin far, elsker at være der og får da helt sikkert dækket sit tryghedsbehov både hos mor og far, og ja det er far og bedsteforældre der vil have ham med, men de vil jo ikke tage ham med, hvis han ikke ka klare det.
Nej selvfølgelig har de ikke båret ham, men hvorfor skal det bruges hver gang, det er sku da ikke fair overfor far, da han jo ikke kunne tage over og bære barnet, så mor har størst rettighed til barnet, fordi hun bar og fødte ham? Så er mændene sku da på den, for så må de jo ikke noget, hvis det overskrider nogle timer.
Det er jo slet ikke børnsbehov at komme ud og rejse, f.eks til udlandet, men alligevel rejser masser af småbørnsfamilier til de varme lande.
Og som sagt, hvis det bliver for meget for barnet, kan mor hente. Jeg er ret sikker på at de tænker på drengen, før dem selv, men derfor ka de jo godt have et ønske om at have drengen med.
Anmeld
Citér