Sende baby på ferie med far og bedsteforældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2015

fnuggi

kan godt forstå din indstilling da jeg  pt står lidt samme sted jeg har bare ikke noget valg min datter er 51/2 månede når hun skal passes ved besteforældrene her i næste månede og det er fordi min mand skal til milano en uge med arbejde og jeg skal have radioaktiv jod for hals stroma og der må hun ikke være her 

men helt klart jeg syntes ikke det er sjovt men det er nødvendig for os vil savne hinde helt vildt men samme tid ved jeg hun har det godt 

men gør vad du føler for og hvad o er klar til jeg ville svare ja med forbehold da de  har det forhold de har 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2015

alenemor42

Mama85 skriver:

Det handler ikke om hvad kvinder tænker- men derimod baby der ikke kan forstå hvor mor bliver af 

Det er jo så tolkning fra Mors side

Baby har ingen tids fornemmelse, og kender far rigtigt godt. 

Anmeld Citér

20. marts 2015

Pikku Myy

alenemor42 skriver:

Som jeg har forstået det, er det netop det med at baby ingen tidsfornemmelse har, der er problemet. En uge er vitterligt en evighed for en baby, og det er altså lang tid at være væk fra sin base (som skal forståes som den/dem der varetager barnets behov i den almindelige hverdag, og dermed også kan være andre personer end mor, men i dette tilfælde er mor).

Anmeld Citér

20. marts 2015

Mama85

alenemor42 skriver:

Baby har ingen tidsfornemmelse- netop derfor det ikke er godt at mor er væk i så lang tid 

Anmeld Citér

20. marts 2015

Mama85

Sprit25 skriver:

Ej en far er vel ligeså god som mor? Er han hvertfald herhjemme! Når vores datter bliver utryg et fremmedested søger hun sin far. Så skal hun sidde der og lige se situationen an. Hvis far siger god jamen så afsted med hende! Naturligvis er der ting jeg kan som far ikke kan men det er vel meget naturligt  

Jeg ville ikke kunne undvære min datter men hvis jeg blev nød til det ville jeg ikke tvivle et sekund med at lade hende være sammen med sin far i en uge!

Ja da, omgange tilfælde kan han være..nu er der jo tale om et barn med samværsforældre- altså, en forældre han ser et par gange om ugen kun.. du kan ikke bilde mig ind i at en far, han ikke ser dagligt, er lige så god som mor.

Anmeld Citér

20. marts 2015

klmf

Det lyder som en rigtig hyggelig far/bedsteforældre ferie! Dejligt at de (I) har det så godt, at det kan lade sig gøre. Er det i DK, så er du jo også inden for køreafstand. 

Anmeld Citér

20. marts 2015

Sprit25

Mama85 skriver:

Ja da, omgange tilfælde kan han være..nu er der jo tale om et barn med samværsforældre- altså, en forældre han ser et par gange om ugen kun.. du kan ikke bilde mig ind i at en far, han ikke ser dagligt, er lige så god som mor.

Nej naturligvis er han ikke *ligeså" god som mor men verden med samværsbørn er jo bare desværre ikke sort og hvid. Nu overnatter O jo ofte ved faren så jeg ville se tiden an og se hvordan det går indtil da. 

til TS sig ja med forbehold. 

Anmeld Citér

20. marts 2015

Mama85

Sprit25 skriver:

Nej naturligvis er han ikke *ligeså" god som mor men verden med samværsbørn er jo bare desværre ikke sort og hvid. Nu overnatter O jo ofte ved faren så jeg ville se tiden an og se hvordan det går indtil da. 

til TS sig ja med forbehold. 

Det ændrer ikke på at TS vil sende O på camping langt væk i en uge. 

Anmeld Citér

20. marts 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Selvfølgelig kan du da det. Hvis det ikke går må du have hentet ham hjem. Han er jo ikke i Afrika. 

Noget andet hvis sønnike overnatter meget ved far. Så er det vel det samme for dig. Altså hvis du mener at det ikke er forsvarligt med 1uge ved far så er det vel heller ikke omvendt... 

Så længe han er tryg og glad hos far er det jo dejligt. Tag alt med hjemme fra hans seng bamser sengerand dyner m.m så går det da. 

Skønt hans far gider <3 

Anmeld Citér

20. marts 2015

Sprit25

Mama85 skriver:

Det ændrer ikke på at TS vil sende O på camping langt væk i en uge. 

Jeg forstår ikke hvad du mener?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.