Sende baby på ferie med far og bedsteforældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2015

Sandratoft

LouiseEm skriver:

Jo det er selvfølgelig rigtigt. Behøver vel ikke give svar lige nu. Det er også bare rart for hans far at vide hvad der skal ske. Han har det vildeste planlægnings gen haha 

Hehe det er også forståeligt, men tror han må bide i det sure æble og så tage imod en ja-tak med forbehold  

Håber de får en rigtig hyggelig ferie  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes en uge er for lang tid. Du er stadig hans faste og trygge base og jeg vil tro at h*n vil mangle dig. 

Anmeld Citér

19. marts 2015

Mettefpigen

LouiseEm skriver:

Det er også det jeg tænker   Vidste bare ikke om det var mig den var gal med, siden jeg med det samme tænkte "Jamen selvfølgelig skal han med på ferie!".. Så ville gerne høre fra andre som måske havde sendt deres mindre børn med på ferie

Er også ret tryg ved at de er i Danmark. Der er jo ikke længere end at man kan være der i løbet af 3-4 timer hvis det går helt galt 

Neej... altså jeg har ikke gjort det med et så lille barn og det ville jeg Heller ikke så længe.. men nu er barnet jo vant til at være hos et par dage om ugen...

Anmeld Citér

19. marts 2015

Shine

prøv at lade O overnatte hos far i nogle dage og se an hvordan han klarer det. om han ville kunne være parat til den helt store tur som er på en hel uge.

Anmeld Citér

19. marts 2015

Mama85

LouiseEm skriver:

Han overnatter hos ham flere gange i ugen  

Ok, med flere overnatninger i træk? 

Anmeld Citér

19. marts 2015

Mama85

LouiseEm skriver:

Og synes måske du er lige voldsomt nok med din retorik. "Ville ikke kunne byde ham det".. Det er hans far og bedsteforældre, det er jo ikke fordi jeg overvejer at sende ham i arbejdslejr 

Ok, fair nok men hæftede mig nok lidt ved at du fremhævede at du så havde mere tid til den store også, hvilket er rigtigt, men det lød som om at det bliver win-win for jer, jeg tror bare ikke at så lille et barn som O, vil have godt af at undvære sin primære omsorgsperson så længe, bevares at det er far og bedsteforældre, de når dig dog ikke til sokkerholderne, i O's øjne. 

Anmeld Citér

19. marts 2015

LouiseEm

Mama85 skriver:

Ok, med flere overnatninger i træk? 

I weekenden sov han hos sin far fra lørdag-tirsdag, da jeg var meget syg af influenza. Det gik over sl forventning og han var glad og tilpas, også da han kom hjem igen  Han er også på overnatning i aften da jeg har mange lektier. Så de er meget vant til hinanden, og de ser hinanden så meget som muligt 

Anmeld Citér

19. marts 2015

sne190810

Min datter var tirsdag til lørdag hos mine forældre, da hun var knap 10 måneder. Siden hun blev født, har vi sammen sovet hos mine forældre en gang om ugen ca. Men kun en gang før, havde hun prøvet at sove der alene en enkelt nat ca. en måneds tid før. Det gik fint .. Men selvfølgelig er alt individuelt fra barn til barn. 

Jeg var på Roskildefestival  Mvh Ravnemor .. 

Anmeld Citér

19. marts 2015

Mama85

LouiseEm skriver:

I weekenden sov han hos sin far fra lørdag-tirsdag, da jeg var meget syg af influenza. Det gik over sl forventning og han var glad og tilpas, også da han kom hjem igen  Han er også på overnatning i aften da jeg har mange lektier. Så de er meget vant til hinanden, og de ser hinanden så meget som muligt 

Ok, så er det allerede oppe på 3 overnatninger..og en uge er dobbelt så længe..gør hvad du føler at du kan stå inde for.

Jeg er bare af den overbevisning at selvom at han virker glad under overnatningerne og efterfølgende, så bliver han  selvfølgelig påvirket af at undvære dig så længe.

Anmeld Citér

19. marts 2015

modesty

LouiseEm skriver:

Hej Baby.dk!

Jeg er blevet spurgt af min yngste søns far om han må få O med på sommerferie til sommer. Vi er ikke sammen, hans far og jeg. Planen er at de skal på camping på sjælland i en uge. O vil til den tid være lidt under 9 måneder.

Kan man det? Tænker umiddelbart at det vil være godt for dem med lidt tid alene, men ved jo godt at det er omkring de 9-10 måneder at seperationsangsten sætter ind. 

Tror dog min ældste søn ville nyde at have alenetid med mig. Så kan vi tage i friluftsbad, zoo, tivoli etc, og bare hygge os uden O, som jo naturligvis ofte sætter nogle begrænsninger når han er med rundt.

Hvad ville i gøre?

Jeg synes slet, slet ikke at så lille et barn er klar til at være væk fra sin mor i en uge. Overhovedet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.