LouiseEm skriver:
Hej Baby.dk!
Jeg er blevet spurgt af min yngste søns far om han må få O med på sommerferie til sommer. Vi er ikke sammen, hans far og jeg. Planen er at de skal på camping på sjælland i en uge. O vil til den tid være lidt under 9 måneder.
Kan man det? Tænker umiddelbart at det vil være godt for dem med lidt tid alene, men ved jo godt at det er omkring de 9-10 måneder at seperationsangsten sætter ind.
Tror dog min ældste søn ville nyde at have alenetid med mig. Så kan vi tage i friluftsbad, zoo, tivoli etc, og bare hygge os uden O, som jo naturligvis ofte sætter nogle begrænsninger når han er med rundt.
Hvad ville i gøre?
Jeg synes du skal prøve at lade O, måske overnatte hos sin far, måske her i påsken(hvis han kan) jeg kan ikke huske hvor længe den er, og se hvordan det fungere.
Ja, man siger en nat pr år men den går jeg og mange andre ikke efter)..
Jeg har haft en 1årig(Ved godt at hun er lidt ældre end din) i uge(uden mor og far) hos hendes bedstemor, det havde hun ikke prøvet før og klarede det super, fordi hun jo kendte os. Så jeg vil bare fortælle at ja, han er lidt yngre, men tilgengæld ser han sin far tit og overnatter der tit, så jeg tror ikke der vil være store problemer, eller at han tager skade, det er en uge på et helt år.
Jeg ville ikke selv kunne gøre det, men hvis du mener at han kan klare det, så lad faren da tage sin søn på en ferie og du holder en skøn ferie med den store, som sikkert vil elske alenetid med mor.
Anmeld
Citér