Lettere hygiejne, nedsat urinvejsinfektion, forebyggelse af infektioner, nedsat risiko for kræft, nedsat risiko for kønssygdomme, formindsket risiko af livmoderhalskræft hos deres kvindelige partnere.
Hygiejnen er ikke et spørgsmål i lille Danmark hvor vi ikke har 35 grader hver dag, hele året. Jeg kan forstå at der er forhøjet risiko når man lever under de vejrforhold som i Irak, Iran, Saudi Arabien eller Afrika, men når de højeste grader vi kommer op på herhjemme er ca. 35 på én god sommerdag ud af hele året så er mængden af "ost" drenge producerer langt mindre end et sted hvor der er varmt og de sveder meget i de nedre regioner. Desuden så er det altså ikke svært for en mand at trække forhuden tilbage og vaske sig, så der er vel ingen grund til at gøre det "lettere"?
Jeg kan godt se at der er de fordele som du siger, men der er jo også ulemperne som jo også inkluderer: Infektion, risikoen ved at man kommer til at tage for meget hud (ingen ved jo hvor meget penis vil vokse på en voksen mand) og i det hele taget så det at en mand kan have sværere ved at få en orgasme eller at det kan gøre ondt fordi der er blevet taget for meget af forhuden, det burde da sætte alle alarmklokker igang. Det gør det i hvert fald hos mig, men det kan også godt være det bare er mig. 
Anmeld