Omskæring af dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2014

A&F

Piger , jeg takker af for en livlig debat. Fortsæt god aften derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
A&F skriver:

Piger , jeg takker af for en livlig debat. Fortsæt god aften derude

Jeg er også "mæt". Er dog positiv over en relativt sober debat, særligt her til sidst. Det er meget, meget udfordrende at sætte sig ind i en tankegang og en handling, som er så uendeligt fjern fra én selv. 

Anmeld

16. maj 2014

Mami

Sikke dog en formåls løs og unødig hård debat. 

Dem der går ind for omskæring bliver gentagene gange spurgt og videnskabelige og statiske spørgsmål, det er ikke relevant og ikke noget du kan bruge til noget når du snakker tro og religion. 

Tro er ikke videnskabeligt understøttet, men noget den individuelle tror på, der findes nogle skrifter inde for hver religion og her er det profeten Ibrahim der har udført 5 handlinger og 1 af dem er omskæring, det kan ikke diskuteres med videnskablig faktorer. 

Ligesom man i islam mener at urin er urent og det må ikke være på tøjet i forbindelse med bøn, så kan du ikke bruge et videnskabeligt argument for hvorfor det er forkert, for det er ikke det, det handler om det er troen. 

Og sidst men ikke mindst kan må få pokker ikke siger om sex er bedst med eller uden forhud, for en mand med nedsat følsomhed kan ikke sige han har nedsat følsomhed grundet manglende forhud, han aner jo ikke om problemet vil være det samme med forhud. Og tilsvarende kan en mand ned forhud ikke sige hans sexliv ville være dårligere uden forhud det aner han ikke

Anmeld

16. maj 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Merii skriver:

Det synes jeg man er! Man er ihvertfald ikke normal. Alt er skabt i par og der må være noget galt i hjernen så længe man er til den samme køn. 

Ej hold nu op!! Der er der ingen psykiater der vil erklære dig psykisk syg fordi du er homoseksuel!! Come on!!! 

Anmeld

16. maj 2014

Patriark

Aisha skriver:

Jeg gør det for mit barns skyld. Hvad med at du gjorde for din egen skyld ?

Foreslår du ligefrem, at jeg skal forkrøble mig selv? 

Det virker umiddelbart irationelt.

Anmeld

16. maj 2014

Moderator

Profilbillede for Moderator

Denne tråd er kørt alt for meget af sporet. Og vi har i staff besluttet at det er på tide vi lukker ballet her. 

Mvh staff. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.