Omskæring af dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.463 visninger
205 svar
358 synes godt om
14. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg ved at dette er et følsomt emne, så vil starte med at sige, at det ikke er en diskussion jeg er ude efter, bare lidt råd og vejledning til dem af jer der måtte vide noget om omskæring. 

Jeg har en dreng på snart tre år som skal omskæres. Hans far er muslim, jeg er ikke, så jeg kender ikke forfærdeligt meget til det. Er helt for at man gør det ved drenge, men mit beskyttergen gør at jeg er meget bekymret for at noget skulle gå galt.

Det skal gøres på privathospital, så er der nogen der kan anbefale et i jylland? Hvad har i selv gjort når jeres børn eller andre i familien skulle omskæres?

Er der noget jeg skal være opmærksom på med hospitalerne, og helingen og alt det der?

Jeg er mest bange for at lægen tager for meget af så min dreng får problemer, eller at der går betændelse i såret. Og så er der lige den fulde narkose som bekymrer mig.

Håber der sidder nogen derude som kan hjælpe mig med mine spørgsmål!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2014

MorDk

jeg kan desværre ikke komme med noget råd. Men jeg undre mig over at jeres dreng først skal omskæres nu? 

Og så er jeg så helt imod omskæring, men det er en anden debat. Håber du finder de råd og svar du søger!

Anmeld

14. maj 2014

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

jeg kan desværre ikke komme med noget råd. Men jeg undre mig over at jeres dreng først skal omskæres nu? 

Og så er jeg så helt imod omskæring, men det er en anden debat. Håber du finder de råd og svar du søger!

Jeg fortryder også at vi ikke fik det gjort da han var helt lille, jeg har bare udskudt det af ren bekymring. Jo yngre, jo bedre, det heler meget bedre så.

Men tak for svar

Anmeld

14. maj 2014

Anonym trådstarter

14. maj 2014

Merii