Omskæring af dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
A&F skriver:

Ej okay. Altså jeg bemærkede ikke at jeg svarede modsat. Men enhver forstår vel at det modsatte kan ske, derfor omskærer man.

Jeg gør dig i al venlighed opmærksom på, at du svarer det stik modsatte af det, du formentlig mener. Du KUNNE have valgt at skrive "Hov, ja - det er selvfølgelig ikke det, jeg mener" - men okay, man kan også bare blive forurettet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2014

Merii

Anonym skriver:

Tak for svar!

Hvor fik i jeres søn omskåret?

Jeg bor i århus men han kom fra odense. Min søn blev omskåret hjemme hos os selv

Anmeld

15. maj 2014

MorTil4<3

avs ja følsomt emne

1 : jeg har serveret som tjener til en fest hvor det var drengene på 4 der var blevet omskåret, så det er vist ikke helt ved siden af det først gøres når de er oppe i årene

2 : gir andre ret her, hvorfor ikke lade børnene vælge selv????
altså jeg så du skrev, vend den om, hvorfor skal din søn gå med en klam forhund på sin penis??

JA sorry men er børn nu ikke født sådan??? JO

hvorfor i alverden lave om på børn når de ikke selv kan bestemme
det er klamt og det er mishandling af børn syntes jeg
vil de gerne hav det gjort når de er ældre og selv kan bruge deres stemme og deres mening så ja så er det ok for mig
men et stakkels barn der holdes ved tvang som man har set for at blive skåret i både forhund eller skamlæber er simpelthen mishandling

bum bum

Anmeld

15. maj 2014

A&F

Jeg gør dig i al venlighed opmærksom på, at du svarer det stik modsatte af det, du formentlig mener. Du KUNNE have valgt at skrive "Hov, ja - det er selvfølgelig ikke det, jeg mener" - men okay, man kan også bare blive forurettet. 

For mig virkede dit indlæg ikke særlig venligt, og det hænder jo når man skriver i sådanne forum at man misforstår hinanden, fremfor at sidde face to face. Men tak tak

Anmeld

15. maj 2014

Muhmi

A&F skriver:

Mht et spørgsmål om hygiejne i Danmark,  ville det være det samme som at sige at i Danmark behøver du ikke følger dele af din tro. Det hænger ikke sammen. En muslim er muslim i Danmark såvel som i Paris, Libanon osv. Man tager ikke dele af pakken, men det hele. Igen det med en mand og påvirkning af sexliv har jeg endnu ikke hørt negativt om. Tværtimod finder mange kvinder det selv mere hygiejnisk når de skal være sammen med en omskåret mand. Det har positiv indflydelse på privatlivet også, for både manden og kvinden. Men tror ikke vi når til enighed i dette , så lad os være enige og at være uenige 

Nej det er absolut ikke det samme, som at sige man ikke må tro... Men du gav argumentet "hygiejne" som grund for at man snitter drenges forhud af. Mit modargument var blot at den ikke holder i Danmark da vi ikke har de samme varmegrader som i de muslimske lande.

Okay, men jeg har oplevet det hos min ekskæreste som havde fået taget for meget af hans og han kunne dyrke sex i flere timer og stadig ikke opnå udløsning, desuden havde han problemer med onani, der altid krævede meget smørelse i form af glidecreme ellers ville det simpelthen gøre for ondt. For at stimulere hovedet skal der jo røres på det og der er forhuden en naturlig ting til at køre frem og tilbage.

Det som du skriver med at det er så godt, så godt for privatlivet, synes jeg ikke at jeg kan erklære mig enig i dels fordi jeg selv har oplevet det modsatte, men samtidig også pga. denne artikel.

Anmeld

15. maj 2014

A&F

Muhmi skriver:

Nej det er absolut ikke det samme, som at sige man ikke må tro... Men du gav argumentet "hygiejne" som grund for at man snitter drenges forhud af. Mit modargument var blot at den ikke holder i Danmark da vi ikke har de samme varmegrader som i de muslimske lande.

Okay, men jeg har oplevet det hos min ekskæreste som havde fået taget for meget af hans og han kunne dyrke sex i flere timer og stadig ikke opnå udløsning, desuden havde han problemer med onani, der altid krævede meget smørelse i form af glidecreme ellers ville det simpelthen gøre for ondt. For at stimulere hovedet skal der jo røres på det og der er forhuden en naturlig ting til at køre frem og tilbage.

Det som du skriver med at det er så godt, så godt for privatlivet, synes jeg ikke at jeg kan erklære mig enig i dels fordi jeg selv har oplevet det modsatte, men samtidig også pga. denne artikel.

Okay, det var jo så trist for ham. Men jeg taler af min egen erfaring og de historier jeg har mødt in real life.

Anmeld

15. maj 2014

Muhmi

A&F skriver:

Så er det heller ikke naturligt at være homoseksuel vel?

Jo da, se på dyreriget, der findes homoseksualitet på højt plan

Anmeld

15. maj 2014

A&F

Det var et svar til den anden der snakkede om at ændre på naturen og går udfra det er mennesket hun talte om. Ikke dyrene. 

Anmeld

15. maj 2014

Merii

Muhmi skriver:

Dyr kan også have psykiske problemer!

Anmeld

15. maj 2014

Muhmi

A&F skriver:

Okay, det var jo så trist for ham. Men jeg taler af min egen erfaring og de historier jeg har mødt in real life.

Okay, det lyder nu mere som om det er jernhårde facts du kommer med og hvis du ikke har lavet en feltundersøgelse eller læst dig frem til hvorfor det er så godt som du siger, så kan du vel ikke være så skråsikker? Altså jeg mener bare at vi efterhånden bor i oplysningens tid og hvis man vender det blinde øje til "bare" fordi det er en tradition, så kunne det jo godt være man måske ikke burde fremsætte sine argumenter som værende noget andet end de egentlig er, nemlig tradition og intet andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.