A&F skriver:
Mht et spørgsmål om hygiejne i Danmark, ville det være det samme som at sige at i Danmark behøver du ikke følger dele af din tro. Det hænger ikke sammen. En muslim er muslim i Danmark såvel som i Paris, Libanon osv. Man tager ikke dele af pakken, men det hele. Igen det med en mand og påvirkning af sexliv har jeg endnu ikke hørt negativt om. Tværtimod finder mange kvinder det selv mere hygiejnisk når de skal være sammen med en omskåret mand. Det har positiv indflydelse på privatlivet også, for både manden og kvinden. Men tror ikke vi når til enighed i dette , så lad os være enige og at være uenige 
Nej det er absolut ikke det samme, som at sige man ikke må tro... Men du gav argumentet "hygiejne" som grund for at man snitter drenges forhud af. Mit modargument var blot at den ikke holder i Danmark da vi ikke har de samme varmegrader som i de muslimske lande. 
Okay, men jeg har oplevet det hos min ekskæreste som havde fået taget for meget af hans og han kunne dyrke sex i flere timer og stadig ikke opnå udløsning, desuden havde han problemer med onani, der altid krævede meget smørelse i form af glidecreme ellers ville det simpelthen gøre for ondt. For at stimulere hovedet skal der jo røres på det og der er forhuden en naturlig ting til at køre frem og tilbage.
Det som du skriver med at det er så godt, så godt for privatlivet, synes jeg ikke at jeg kan erklære mig enig i dels fordi jeg selv har oplevet det modsatte, men samtidig også pga. denne artikel.
Anmeld