Omskæring af dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2014

A&F

Muhmi skriver:

Vil blot informere om at drenge der er omkårede ikke har nær så meget glæde ved sex som en med normal forhud. Jeg ved godt du ikke vil have en diskussion, men har du sat for og imod op imod hinanden ved det her, eller gør du det bare for at gøre din mand tilfreds?

Tror mange omskårede mænd ville være uenig med dit indlæg. Det vil da hænde for nogen, men ikke mange mænd har det som du skriver, tværtimod. Ved godt at der findes undersøgelse som understøtter det, men igen. Mange omskårede mænd og deres kvinder , er ikke enige i, at hverken manden eller kvinden får noget ud af det. Der skal endnu mere research på området , hvis man skal bruge det som argument for ikke at omskære. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2014

Marts<3

Muhmi skriver:

Vil blot informere om at drenge der er omkårede ikke har nær så meget glæde ved sex som en med normal forhud. Jeg ved godt du ikke vil have en diskussion, men har du sat for og imod op imod hinanden ved det her, eller gør du det bare for at gøre din mand tilfreds?

Min kæreste er omskåret(ikke muslim), han ser nu ud til at nyde det ret meget! Han har aldrig prøvet andet. Så er det svært og sammenligne...

En stor af verdens befolkning er omskåret. Så det har næppe været et problem.

Anmeld

14. maj 2014

Muhmi

A&F skriver:

Tror mange omskårede mænd ville være uenig med dit indlæg. Det vil da hænde for nogen, men ikke mange mænd har det som du skriver, tværtimod. Ved godt at der findes undersøgelse som understøtter det, men igen. Mange omskårede mænd og deres kvinder , er ikke enige i, at hverken manden eller kvinden får noget ud af det. Der skal endnu mere research på området , hvis man skal bruge det som argument for ikke at omskære. 

De ved jo ikke bedre, de er jo blevet omskåret som børn, hvordan skal de kunne vide hvad der er bedst?

Faktum er at forhuden spiller en kæmpe rolle i mandens nydelse i og med at det er den der kører frem og tilbage og dermed stimulerer hovedet.

Min ekskæreste var omskåret og han havde mange problemer med onani fordi han næsten ingen hud havde OG hvis han blev alt for opstemt og dermed mere blod i penis end normalt så begyndte det at stramme så det gjorde lidt ondt.

De problemer ville han have undgået hvis han stadig havde haft hans forhud og han ønskede inderligt at hans forældre ikke havde taget det valg for ham.

Anmeld

14. maj 2014

Anonymo

Marts<3 skriver:

Min kæreste er omskåret(ikke muslim), han ser nu ud til at nyde det ret meget! Han har aldrig prøvet andet. Så er det svært og sammenligne...

En stor af verdens befolkning er omskåret. Så det har næppe været et problem.

De har vel heller ikke alle bestemt selv?

Anmeld

14. maj 2014

Marts<3

Marts2014 skriver:

De har vel heller ikke alle bestemt selv?

Største delen af feks New yorkere(mænd) vælger at blive omskåret selvom det Intet har med religion og gøre. De lever et fint sexlivet...

Jeg er hverken for eller imod omskæring. Men nogle agumenter er for tamme.

Har læst tråde herinde hvor mødre har udledt større mishandling for deres børn, end en omskæringen vil gøre.
Vi træffer mange valg for vores børn inden de 18år. Nogle har været gode, andre har været dårlige.

Anmeld

14. maj 2014

A&F

Muhmi skriver:

De ved jo ikke bedre, de er jo blevet omskåret som børn, hvordan skal de kunne vide hvad der er bedst?

Faktum er at forhuden spiller en kæmpe rolle i mandens nydelse i og med at det er den der kører frem og tilbage og dermed stimulerer hovedet.

Min ekskæreste var omskåret og han havde mange problemer med onani fordi han næsten ingen hud havde OG hvis han blev alt for opstemt og dermed mere blod i penis end normalt så begyndte det at stramme så det gjorde lidt ondt.

De problemer ville han have undgået hvis han stadig havde haft hans forhud og han ønskede inderligt at hans forældre ikke havde taget det valg for ham.

Men igen, mange mænd oplever ikke at være følsomme eller at have problemer ved samleje . 

Anmeld

14. maj 2014

Muhmi

A&F skriver:

Men igen, mange mænd oplever ikke at være følsomme eller at have problemer ved samleje . 

Men hvorfor tage chancen?

Anmeld

14. maj 2014

A&F

Muhmi skriver:

Men hvorfor tage chancen?

Der kan du læse mine tidligere indlæg for, hvorfor muslimer omskære.

Anmeld

15. maj 2014

Anonym trådstarter

Merii skriver:

Tag det helt rolig. Det skal nok gå godt. De kan ikke tage for meget hud, de er ekspert i det. Min søn var 3,5 måned da han blev omskæret og han græd men ikke af omskæringen men af den sprøjte han fik (lokalbedøvelse) han har glemt det nu for længst og her tog det kun 5 mininklusiv bedøvelse. Held og lykke. Henblik på betændelse fik vi noget mod forbyggende mod betændelse og det var medicin af pudder som vi drysset over 2-3 gange daglig

Tak for svar!

Hvor fik i jeres søn omskåret?

Anmeld

15. maj 2014

A&F

Til TS. Er I fra Jylland? Ellers kender jeg et par læger fra Sjælland som omskærer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.