A&F skriver:
Selvfølgelig kan andre ting også forårsage at de skal vaske sig. Børn er jo børn. Jeg er tilhænger af, at vi ikke skal dømme nogen for at de gør tingene anerledes. Ingen er mere rigtig end andre. Og i sidste ende vil vi alle det beste for vores børn.
Helt enig med dig og jeg dømmer egentlig heller ikke religionsmæssigt (Nu kom jeg så også ind i sidesporet af debatten). Men nu ts er nervøs for at de tager for meget m.m. Er det da et fair spørgsmål at stille om man ikke kunne vente til knægten var 18 år hvor jeg personligt mener at sådan et indgreb er helt fint (hvis det foretages i fri vilje).
Så skal hun heller ikke bekymre sig osv. Og hvis knægten nu får varige m'en, er det et valg han selv har taget eller vælger ikke at være muslim er der heller ikke blevet frarøvet ham noget.
Men nu er er jeg altså heller ikke selv for hellig. Mine børn bliver døbt som familietradition (og derfor indlemmet i en religion) uden deres besyv er med.
Dog kan de frit vælge det fra senere og ingen "skade" (af mangel på bedre ord) er sket.
Anmeld