Hvor længe har du været væk fra dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2014

stm2812

Anonym skriver:

Ja hvor længe? Inspireret af ferie-uden-børn trådene, blev jeg lidt nysgerrig omkring hvor længe folk har været væk fra børn og hvorfor? Er det arbejdsrelateret, studieophold eller ferie?

Har højst været væk fra Ronja i et døgn ad gangen, hvilket jeg syntes var rigtig hårdt. Vi skal giftes til sommer, men vælger at holde bryllupsrejsen herhjemme i dk med vores datter, da jeg simpelthen ikke vil kunne nyde tiden ellers.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg rejste til NYC med mine veninder i en uge, da min datter var 10 måneder. Vi havde alle mindre børn derhjemme, så vi kunne støtte hinanden i savnet, men vores dage var så fyldte, at vi ikke mærkede så meget til det

Anmeld

25. marts 2014

Maja_4000

Mandag morgen til fredag eftermiddag.. Jeg var på kursus i Ebeltoft (bor i Roskilde) .. Skal to gange mere under min uddannelse, til den tid har jeg bare to børn.. Kan slet ikke overskue det kæft hvor jeg tudede sidst

Anmeld

25. marts 2014

Mother-love

Her får vi passet Isabella i ny og næ i en Weekend. Altså fra fredag efter vs og så til søndag eftermiddag. Hun er 2,9 mdr.

Det længste var sidste påske hvor hun blev passetfra om fredagen og så til mandag. Vi troede vi fik hende hjem om søndagen. Men da vi så snakkede sammen regnede mormor med at hun skulle blive der til om mandagen.
Vi nyder freden og hinanden når hun er bliver passet. Men når vi når til lørdag aften så savner vi hende rigtig meget.

Anmeld

25. marts 2014

Dr. House

Anonym skriver:

Ja hvor længe? Inspireret af ferie-uden-børn trådene, blev jeg lidt nysgerrig omkring hvor længe folk har været væk fra børn og hvorfor? Er det arbejdsrelateret, studieophold eller ferie?

Max 1 nat, og der var det far der tog over, pga kursus ophold.

Jeg må ærligt indrømme at jeg er glad for at mit barn ikke er skilsmissebarn, for at skulle undvære ham hver anden weekend er bare slet ikke optimalt for mig. Bare 1 nat, og så er jeg nærmest opløst af savn 

Anmeld

25. marts 2014

Aabye

Sandratoft skriver:

Uha 2 måneders indlæggelse, det lyder hårdt 

Hvad var grunden, hvis man må spørge om det? Og hvordan har du det i dag?

Selvfølgelig må du spørge.. 

Jeg fik galdesten.. Og da min læge i 2 mdr nægtede at se på mig og bare sagde "tag to panodil og læg dig, du sidder bare forkert når du ammer" - så udviklede det sig til en bugspytkirtel betændelse.. Som der så udviklede sig til en koldbrand.. Efterfølgende fik jeg betændelse i hele bughulen.. Det havde nær taget livet af mig 2 gange imens jeg lå på sygehuset.. Så jeg kunne af ret gode grunde ikke tage mig at knægten.. :/

Jeg har det fint i dag, dog er jeg MEGA angst for smerter der sidder omkring der hvor min galdeblære sad, og hvor resten af min bugspytkirtel sidder.. Går i panik ved det mindste.. 

Jeg kan aldrig blive syg med det samme igen, men angsten er der stadig.. Jeg er sluppet uden vilde mén, jeg har dog en ret stor risiko for at udvikle diabetes som jeg bliver ældre..  Har dog problemer med min mave/tarm flora.. Den er helt ude i hegnet.. Men det er også det..

Anmeld

25. marts 2014

Elgaard73

Vores dreng er nu 2,4 år, og jeg har været væk fra ham i 18 timer, da han var 18 måneder. Han blevet passet hos Farfar og farmor, fordi at jeg/vi skulle ud og drikke os en kæp i øret, til noget sommerfest.

Ellers har jeg ikke rigtig været væk fra ham. Men det er nu ikke fordi at jeg ikke vil, eller er modstander at få ham passet. Der har bare ikke rigtig været anledning til det endnu.

Og så har vi også kun Farfar og Farmor som kan passe, og de har deres andet barnebarn temmelig ofte, så jeg har ligesom ikke villet "bebyrde" dem yderligere, når de endelig er ledige. Det er en dum tanke, for jeg ved at de hellere end gerne vil have ham.

Anmeld

25. marts 2014

Sitrani

Anonym skriver:

Min datter er 2,10 år, og har lige været væk fra hende fra sent fredag aften til søndag eftermiddag forrige weekend... det er det længste jeg har prøvet og det var fordi jeg skulle over til en veninde i københavn og til backstreet boys-koncert lørdag <3 Gjorde det gerne igen... alt for fed weekend

Anmeld

25. marts 2014

Isabella_mor

En uge...

Anmeld

25. marts 2014

Victoria2013

Nu er min datter jo kun næsten 10 mdr, så har ikke været væk fra hende længe! Tror faktisk det længste jeg har været væk, var da hun lige var blevet født og lå på neonatal-afdelingen mens jeg var "bundet" til min seng på barselsgangen pga. kejsersnit. Det var vel 10 timers tid i alt, før jeg kom ned til hende igen og vi fik lov at få hende med op til barselsgangen

Ellers har jeg kun været til privatfest lige i nærheden mens hun har sovet, så det har hverken hun eller jeg mærket nærmest

Til sommer har jeg dog planer om at skulle til noget live-rollespil hvor jeg vil være væk i 3 nætter i alt, hvis jeg holder til at være væk fra hende så længe... nu ser vi hvordan det går. Dér vil hun være 1 år og 1 måned. Hun skal jo være hjemme med sin far og i vuggestue i dagtimerne, så tror nu nok det skal gå. Det vil nok være værst for mig... men glæder mig på den anden side helt vildt til det rollespil!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.