Hvor længe har du været væk fra dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2014

Frk.S

4 dage da hun var knap 1,5 år.
Det var med arbejde og jeg var ikke glad for det. Jeg var den eneste der kunne tage det kursus, så jeg følte mig nok lidt presset til det.

Jeg havde ondt i maven flere dage inden (heldigvis havde jeg holdt lang ferie med hende inden hvor vi havde en masse kvalitetstid).
Med visheden om at hun havde det godt hjemme ved farmand, gik det ok. Men hold fast hvor jeg savnede hende.... helt vildt.
Og jeg ville aldrig gøre det for min fornøjelses skyld.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

Troldemommi

Da jeg fødte lillebror var vi på hospitalet fra lørdag eftermiddag til tirsdag middag, imens var Johanne hjemme hos os selv med sin farmor, de kom og besøgte os to gange og jeg troede jeg skulle dø når de skulle gå 

Monica 

Anmeld

25. marts 2014

2721

Anonym skriver:

Ja hvor længe? Inspireret af ferie-uden-børn trådene, blev jeg lidt nysgerrig omkring hvor længe folk har været væk fra børn og hvorfor? Er det arbejdsrelateret, studieophold eller ferie?

12 timer, det meste af tiden sov han.
Han er 3,9 år

Anmeld

25. marts 2014

Elvers

2 nætter er det længste jeg har været fra Otto...
Jeg vil gerne bestræbe mig på at følge Lolas råd om ikke at være flere dage væk fra sit barn, end det antal år barnet er

Anmeld

25. marts 2014

Mum33

Anonym skriver:

Ja hvor længe? Inspireret af ferie-uden-børn trådene, blev jeg lidt nysgerrig omkring hvor længe folk har været væk fra børn og hvorfor? Er det arbejdsrelateret, studieophold eller ferie?

Jeg rejste 11 dage til Indien da min søn var 3 år. Det var en "once in a lifetime" chance og han var hjemme sammen med far, og de hyggede max. 

Anmeld

25. marts 2014

Clisolka

3 nætter er det længste jeg har været væk fra Bella - det var da lillebror blev født. Jeg skulle være indlagt i 3 dage... Det var 3 laaaaaaaange dage uden hende (og faderen) 

Anmeld

25. marts 2014

L&V

Det må være en dags tid.. Men inden længe skal min mand og jeg på en kæreste tur på en 3-4 dage.

Anmeld

25. marts 2014

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Fra Fredag kl. ca. 15.00 til søndag kl. ca. 12.00. Det var en weekend tur med mine gamle kammerater. Det var dog hendes far der var hjemme sammen med hende, så hun blev jo egentlig ikke passet. Vi har max været væk fra hende/fået hende passet i en enkelt overnatning. Hun er 2,7 år lige om lidt. Til sommer planlægger vi dog en lille weekend tur for begge forældre, der skal hun passes i 2 overnatninger hos Farmor

Anmeld

25. marts 2014

M &.I

Anonym skriver:

Hmm jeg har aldrig være væk fra mit barn.

Anmeld

25. marts 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Nu har jeg 3 børn. De to yngste har vi været væk fra i 4 dage, da manden og jeg tog på kæreste tur til Rom. Den store (12år) er vi 1 gang om året væk fra i 5 dage når han tager på koloni med sin skole. Men ellers 1-2 overnatninger hist og her for dem alle 3, når manden og jeg tager kæreste overnatning/weekend ophold

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.