Hvor længe har du været væk fra dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2014

Jibbe

2 døgn hvor jeg var på tøsetur. Det er det længste. Der var lillebror 1 år og storebror 3.
Min mand undværer dem så i 5-6 uger ad gangen når han sejler. Så jeg er den eneste primærforælder der er (selvom jeg er sammen med manden, så er han bare ikke hjemme nok), og derfor vil jeg helst ikke tage på lange ture endnu, uden dem. Og har heller ikke lyst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Ja hvor længe? Inspireret af ferie-uden-børn trådene, blev jeg lidt nysgerrig omkring hvor længe folk har været væk fra børn og hvorfor? Er det arbejdsrelateret, studieophold eller ferie?

7 timer er det længste jeg hat undvære min søn. Han bliver 3 år lige om snart.

Anmeld

1. april 2014

Helle03mor

Janne T. skriver:

Det længste har været 2 nætter da Rose var 1½, og det var ifm. fødslen af James. Hun blev hentet kl. 23 den første nat hvor jeg havde veer. James er født tyve i 12 dagen efter, og Rose sov der så også den anden nat, så vi havde ro med James den første nat.

Og måske er jeg sentimentalt, men det synes jeg fandme var hårdt at være væk fra hende "så længe". SÅ det er faktisk det længste  

Jeg har været væk gentagne gang gennem de sidste år (yngste pige er 3) via mit arbejde - men ikke mere en 3-4 dage i sammenhæng - og så er far hjemme hos ungerne. Da vores yngste søn var næste 1 var jeg på en tur til USA (arbeje ) i 5 dage - da jeg kom hjem ville ham næsten ikke kendes ved mig - det var hårdt. Ture på 2-3 dage er OK - her bliver jeg mødt af en fantastisk gensynsglæde når jeg kommer hjem

Anmeld

1. april 2014

Carina:-)

1 døgn for 4 mdr siden da jeg var indlagt. 

Anmeld

1. april 2014

Isabel85

Anonym skriver:

Ja hvor længe? Inspireret af ferie-uden-børn trådene, blev jeg lidt nysgerrig omkring hvor længe folk har været væk fra børn og hvorfor? Er det arbejdsrelateret, studieophold eller ferie?

Det længste jeg har været væk fra min datter er et par timer, hvor far har været alene med hende. Det er sket et par gange. Nu er hun så kun 5 mdr. og bliver ammet, så jeg er aldrig længere væk end at jeg kan komme hjem igen indenfor 10 min. Vi bor heldigvis ret centralt men der går nok lang tid før hun bliver passet i længere tid, også selv om hun begynder på skemad. Jeg kan ikke undvære hende i for lang tid ad gangen. Det siger jeg nu, måske det ændrer sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.