Hvor længe har du været væk fra dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2014

JH12

Fra 6:30-15:30. Er det længste og det skyldtes arbejde, og når det er så Lange dage uden hende har jeg det helt elendigt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

M (:

Anonym skriver:

Ja hvor længe? Inspireret af ferie-uden-børn trådene, blev jeg lidt nysgerrig omkring hvor længe folk har været væk fra børn og hvorfor? Er det arbejdsrelateret, studieophold eller ferie?

Maks 10 timer. Han er lige knap 13 mdr. 

Anmeld

25. marts 2014

Lykke:)

Anonym skriver:

Ja hvor længe? Inspireret af ferie-uden-børn trådene, blev jeg lidt nysgerrig omkring hvor længe folk har været væk fra børn og hvorfor? Er det arbejdsrelateret, studieophold eller ferie?

Min søn er 4 måneder, og jeg har været væk fra ham en aften/noget af natten i forbindelse med en tøse-hygge-tur

Anmeld

25. marts 2014

Chris86

Anonym skriver:

Knap et døgn pga fødsel (som 2-årig),,,

Anmeld

25. marts 2014

SandraXOXO

Jeg skal snart være væk fra dem 24 timer for første gang :-D De er 6 år, 3 år og halvandet år og skal hjem til bedsteforældrene. Mig og manden skal på vores første date. <3

Anmeld

25. marts 2014

LinLin

Den yngste: een nat (3 1/2 år)
Den ældste er delebarn, men det længste han har været væk ad gangen er 6-7 dage (7 1/2)

Har aldrig holdt ferie uden mine børn

Anmeld

25. marts 2014

Ka+Ma=Be

En enkelt overnatning!   

Anmeld

25. marts 2014

bøllen

Hmm har været afsted 1 gang ( tors - søn ) 

og 1 gang med 2 overnatninger. Begge gange med manden.Har børn på 12 år.

ellers kun 1-2 overnatning alene 2 gange

Anmeld

25. marts 2014

Elvers

modesty skriver:

Det råd gælder kun hvis barnet er væk fra begge sine primære omsorgspersoner. 

Vi er meget sjældent afsted hver for sig, så det er både mor og far, der er væk, når vi eksempelvis en sjælden gang i mellem har en kæresteweekend...

Og så tror jeg ikke det skader, at følge princippet, selvom det kun er den ene, der er afsted

Anmeld

25. marts 2014

2babygirls

Anemone er 14 mdr om lidt og har max undværet hende en arbejdsdag
Madeleine er næsten 3,6 år og hun får lov at sove ude fra fredag til søndag ved farmor og farfar.

Anemone skal sove ude første gang til påske i en nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.