Hvor længe har du været væk fra dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2014

lineog4

Fra de to store har jeg været væk fra mandag til fredag da de var henholdsvis 2 1/2 og 7 år. Og det var fordi jeg skulle på lejrskole med min klasse.

Ellers er det vist max et døgns tid - dog ikke den store der godt kan tage en weekend hos veninderne. Den lille har for første gang sover ude for en måned siden hos mormor (han bliver 4 til juli) ellers er han altid blevet passet her hjemme så jeg er her når han vågner - det er sådan set ikke af princip men fordi min mor ikke kan have alle tre sovende på en gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

I sommers da min dreng var 21mdr, var vi på weekendophold fra fredag til søndag. Så 2 overnatninger har gjort det en enkelt gang siden fordi farmor savnede ham og dp skulle have et par fridage. Så hyggede de sig fra onsdag til fredag istedet for at han skulle tidligt op og i gæste-dp. Han eeeeelsker det 

Men 2 overnatninger væk fra ham er max, i lang tid endnu kan jeg mærke.

Min kæreste skal på tur med hans praktiksted i næste måned, så der skal han være hjemmefra i 5dage! Han har SLET ikke lyst til at være væk så længe.

Anmeld

26. marts 2014

Moar2011

Anonym skriver:

Ja hvor længe? Inspireret af ferie-uden-børn trådene, blev jeg lidt nysgerrig omkring hvor længe folk har været væk fra børn og hvorfor? Er det arbejdsrelateret, studieophold eller ferie?

- det længeste har været en uge, det var i sommers da han skulle på ferie ved farmand
sikke en kæmpe savn da ..

Anmeld

26. marts 2014

wamse

Jeg har været været væk fra min datter i 1 uge, da hun var på ferie ved hendes aflastning, og drengene har jeg været væk fra i 14 dage, da de var på ferie ved deres far

Anmeld

26. marts 2014

Mettefpigen

Anonym skriver:

Ja hvor længe? Inspireret af ferie-uden-børn trådene, blev jeg lidt nysgerrig omkring hvor længe folk har været væk fra børn og hvorfor? Er det arbejdsrelateret, studieophold eller ferie?

Lukas er 2,5 år og det længste er 1 uge når han er på ferie ved sin far...

Anmeld

26. marts 2014

Misscbn

Anonym skriver:

Min søn var 1 år og 11 mdr da han blev passet hos mormor i i lidt over "1 uge"

Fik lavet bryster i sep og min mor havde han sovende, dog kom hun hjem til mig med ham da han kom hjem fra DP til han skulle sove så det var ikke som sådan at han var helt væk fra mig i den tid

Anmeld

26. marts 2014

Eliza

Malthe på 2 har aldrig sovet ude

Hvis lillebror kommer om natten, vil det blive hans første overnatning ude. Og det er bestemt ikke med min gode vilje.

Anmeld

26. marts 2014

Maja!

et døgn.. er simpelthen ikke specielt god til at undvære hende.. hun har os kun sovet ude 4 gange i løbet af hendes 2,5 år.. og de sidste 2 gang har været mormor og morfar der har krævet at have en hyggeaften med hende.. både min mand og jeg savner hende for meget men vi har dog snakket om at tage på weekend ophold inden lillebror kommer, men nu må vi se om vi får taget os sammen.. 

Anmeld

26. marts 2014

Ciss

Da den ældste var ca halvandet år måtte jeg være hjemmefra 10 dage sammenhængende pga arbejdet. Det var helt grusomt, selv om jeg vidste, at hun havde det godt hjemme sammen med sin far.

Ud over det har jeg kun haft enkelte 2/3-dages perioder, hvor jeg pga af arbejde har været vækrejst.

Nu er jeg og faren separeret, så nu må jeg vende mig til at være væk fra ungerne jævnligt - og jeg hader det af et godt hjerte!

Jeg har aldrig haft trang til at rejse på ferie uden ungerne. Det er noget, som ligger mig meget fjernt.

Nu da de er større - og vel særlig, når den yngste om et par år også går i skole - så kunne jeg muligvis efterhånden finde på at tage en weekendtur et sted med en veninde, hvis der er en særlig anledning. Men i udgangspunktet har jeg bare lyst til at leve mit liv sammen med mine dejlige, trættende, kærlige, larmende, fantastiske unger. Noget af det aller bedste med en ferie er jo at have tid sammen med dem, og kunne give dem oplevelser, de ikke får ellers i året...

Det betyder ikke, at jeg løfter pegefingeren overfor forældrer som rejser på ferie uden siden børn. Jeg har bare ikke trang til at gøre det selv.

Anmeld

26. marts 2014

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg har to fortidig fødte børn... Den store var jeg kune væk fra fra lørdag kl 16 til søndag kl 10/11stykker... Indtil lillebror  kom til verden 4 mdr for tidligt... Jeg lå indlagt med vandafgang 3 uger forinden og det var ren tortur for mit vedkommende... Dog kom farmand med dem hverdag den første uge og hveranden da vi kom på riget.. Dagen efter fødsel var vi heldige at vi fik værelse på Ronald macdonald huset og de store kom og boede sammen med mig hverdag indtil overførsel til Holbæk igen... Der sov jeg hjemme, grundet mandens arbejde... Så så begge drenge...

ellers har vi max været væk en dag, da vi lige har været på kæreste ophold... Vi snakker om 2 dage, da vi synes det var godt for vores ægteskab...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.