Hvor længe har du været væk fra dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2014

Sandratoft

Aabye skriver:

Jeg har været væk fra min den førstefødte i 2.5 mdr da jeg lå indlagt på sygehuset 2 mdr efter hans fødsel.. Så ham kun meget sjældent.. Eller.. Jeg kan kun huske meget få af hans besøg hos mig.. Hans far, min kæreste, siger dog at de var inde og besøge mig MINDST 3 gange ugentligt.. Min kæreste var der hver dag medmindre jeg frabedte mig det.. 

Ellers er det længste jeg har været væk fra ham 2 nætter... Det er efter hans og mormors ønske.. Og så da jeg fødte hans lillebror havde vi et ophold på 4 dage på neonatal, hvor den ældste ikke var indlagt sammen med mig og lillebror.. 

Uha 2 måneders indlæggelse, det lyder hårdt 

Hvad var grunden, hvis man må spørge om det? Og hvordan har du det i dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

NinaNymannMadsen

Fra Asta som bliver 5 til sommer har jeg været væk i 4 døgn med skolen hun var med far.
Men Anne som kun et 2 år har jeg kun været i 24 timer.

Anmeld

25. marts 2014

modesty

Ja hvor længe? Inspireret af ferie-uden-børn trådene, blev jeg lidt nysgerrig omkring hvor længe folk har været væk fra børn og hvorfor? Er det arbejdsrelateret, studieophold eller ferie?

Jeg har været væk fra min søn i 9 dage (da han var knap 2 år), på studietur til USA. Han var sammen med sin far derhjemme.

Jeg havde en mindre krise halvvejs igennem, men ellers gik det overraskende fint. Nød at have en masse fantastiske oplevelser, nød at komme hjem igen.

Det gik også fint for sønnen derhjemme med far.

Far har også været væk i en uge på forretningsrejse mens jeg var hjemme med søn.

Anmeld

25. marts 2014

modesty

Elvers skriver:

2 nætter er det længste jeg har været fra Otto...
Jeg vil gerne bestræbe mig på at følge Lolas råd om ikke at være flere dage væk fra sit barn, end det antal år barnet er

Det råd gælder kun hvis barnet er væk fra begge sine primære omsorgspersoner. 

Anmeld

25. marts 2014

stjernehimmel

Her er  hende af min på ferie ved sin far en uge hver sommer plus/minus en dag... 

Som regel skal jeg intet selv i den uge... og stod det til hende så snuppede hun gerne 2 uger hos ham men det kan hun ikke, pga hans job....

Hun er 8 år og har været på sommerferie siden hun var ca 3 år 

Anmeld

25. marts 2014

Clarasmor2010

Min datter er 3,5år og det længste jeg har været væk fra hende var fra lørdag kl 14 til søndag kl 17, så lidt over et døgn. Der var hun hos mormor og morfar mens manden og jeg var på date ❤️

Anmeld

25. marts 2014

B&J

Ca 1 døgn... Men om ca 3-5 mdr skal jeg være væk 5 dage det er med uddannelse når vi Skal på skole 

Anmeld

25. marts 2014

Michella2

Anonym skriver:

Ja hvor længe? Inspireret af ferie-uden-børn trådene, blev jeg lidt nysgerrig omkring hvor længe folk har været væk fra børn og hvorfor? Er det arbejdsrelateret, studieophold eller ferie?

I 8 dage da min datter var 2 år.!

jeg var på ferie med min mor, inviteret med alt betalt :-)

det var mega hårdt at være væk så længe, så jeg brugte lidt taletid og skypede også med far og datter i løbet af turen :-)

Anmeld

25. marts 2014

Laulund87

2 døgn og hun er 4 år.

Den 3. april tager jeg 3 dage til København med en veninde og det bliver dælme svært at undvære både datteren og manden

Anmeld

25. marts 2014

Noneother

Jeg har været væk fra ham i 6 dage i forbindelse med operation. Der har han været 2½.

I år skal jeg så være væk fra ham i ca. 2 uger i forbindelse med operation.

-og 11 dage fordi at jeg tager til Spanien med kæresten og 2 vennepar.

Men han skal være hos sin far imens. Så jeg tror bestemt ikke at han kommer til at lide overlast.
Til den tid er han osse 4½, så han har jo nok en lidt bedre forståelse end et helt lille barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.