Hvor længe har du været væk fra dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sidste sommerferie var jeg i London med et par veninder i 4 dage, mens ungerne var hjemme ved far. De var 1 år og 4 1/2 år på det tidspunkt. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

-Sigrid-

Jeg var i London med min familie (mine forældre + søskende) i februar. Det var fra onsdag morgen til søndag aften. Puuha... Men hun savnede vist slet ikke mig, hun var i hvert fald rimelig ligeglad efter jeg havde ringet hjem lørdag middag, siger min mand 

Det længste hun har været væk fra os begge er fra lørdag middag til søndag middag en gang imellem, når mormor har villet have hende en nat/vi har villet have privattid/hun har villet lege med moster  Det har vi prøvet 3-4 gange tror jeg? 

Planen er at vi til maj, når vi har bryllupsdag, skal have en heeeel weekend, uden Nethe  Men så går der nok i hvert fald halvandet år til næste gang hun skal være uden os begge (eller vi har børnefri) for lillesøster kommer til august, og jeg vil helst ikke have dem passet ude om natten før de er 1½ år. 

Jo, når jeg er 35+2-36+2 må jeg ikke flyve, og der var planen en familietur (med min mor) til Kroatien, men jeg kan ikke komme med, så der skal jeg ligge herhjemme og dase, uden nogen andre  - Og uden bil!

Anmeld

26. marts 2014

Mathilde

Vores pige bliver 5 år til sommer og det længste jeg har været væk fra hende er 1 døgn og synes det er længe nok

Anmeld

26. marts 2014

ano14316

Ja hvor længe? Inspireret af ferie-uden-børn trådene, blev jeg lidt nysgerrig omkring hvor længe folk har været væk fra børn og hvorfor? Er det arbejdsrelateret, studieophold eller ferie?

Fra formiddag den ene dag til eftermiddag den næste og det var bare ren og skær hygge med overnatning hos bedsteforældrene.. Det har de gjort nogen gange... Det har været efter han er blevet 2 år han er fra oktober 11..

Nu hvor er han er så stor ville jeg ikke have noget imod at sende ham på ferie med hans farmor og bedstefar.. selvom jeg ville savne ham helt sindssygt...  De holder også børnebørns dag her hver onsdag.. lige nu er han deres eneste barnebarn men der er 2 mere på vej... Han ELSKER at skulle hjem til dem og jeg stoler 1000% på dem, dels at de gør hvad der skal til og de ved også hvornår jeg synes det er rart de ringer hvis der er noget...

Det er en gave at have så dejlige svigerforældre...

Anmeld

26. marts 2014

Skouboe

Herhjemme er det ikke forældrene der holder ferie uden ungerne, men ungerne der holder ferie uden forældrene. Det længste de har været væk var 5 dage hos bedstemor, der var de 3 og 4. Imens arbejdede de stakkels forældre...

Anmeld

26. marts 2014

modesty

Skouboe skriver:

Herhjemme er det ikke forældrene der holder ferie uden ungerne, men ungerne der holder ferie uden forældrene. Det længste de har været væk var 5 dage hos bedstemor, der var de 3 og 4. Imens arbejdede de stakkels forældre...

Skidesmart måde at give ungerne noget mere ferietid end man selv kan tilbyde. 

Anmeld

26. marts 2014

Happiness

3 nætter fra min søn. Fra mandag morgen til torsdag formiddag. Det var da lillesøster skulle ud. Jeg skulle være på barselsgangen i 2 døgn efterfølgende. Men han var oppe og besøge mig i 3 timer om tirsdagen. Så undværede ham ikke helt som sådan. Men for søren det var hårdt, jeg savnede ham sindsygt! Far tog så hjem onsdag og var sammen med ham, så det kun var 2 nætter han skulle sove ude.

Normalt bliver han kun passet med en enkelt overnatning. men vi har overvejet 2, da han elsker at være hos mormor & morfar, og så kan han få et pusterum for lillesøster, og få 100% opmærksomhed i 2 dage  Meen jeg ved ikke om jeg kan er ret sikker på han ville have en fest 

Anmeld

26. marts 2014

Pige2009

Anonym skriver:

Ja hvor længe? Inspireret af ferie-uden-børn trådene, blev jeg lidt nysgerrig omkring hvor længe folk har været væk fra børn og hvorfor? Er det arbejdsrelateret, studieophold eller ferie?

Jeg har været væk fra min datter i 4 nætter, da hun var 3 år. Hun var i sommerhus med mormor og morfar, mens jeg arbejde.

Senere dette år skal jeg for første gang være væk fra hende i hele 8 dage, da jeg skal til New York og på det tidspunkt vil hun være 5 år.

Anmeld

26. marts 2014

Skouboe

modesty skriver:

Skidesmart måde at give ungerne noget mere ferietid end man selv kan tilbyde. 

Ja, det synes ungerne også Bedste bor 4 timer væk, så det er som regel hende der kommer til os, fordi vi synes det er langt for ungerne at køre for en weekend. Men så er det jo heldigt at bedste kan tage vinterferie eller efterårsferie, når nu mor og far ikke kan

Anmeld

26. marts 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min datter har været hos sin far fire-fem dage som det længste, men min søn har jeg aldrig været væk fra en nat.

Til maj skal jeg dog til Paris i fire dage med en veninde uden børn , så det bliver længste, jeg har været væk fra min søn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.