Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nicoline er 14 mdr og dele barn, så jeg har været væk fra hende i 7 dage.
Dog ser jeg hende en gang eller to i den uge farmand har hende, da jeg simpelthen ikke kan undvære hende
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja hvor længe? Inspireret af ferie-uden-børn trådene, blev jeg lidt nysgerrig omkring hvor længe folk har været væk fra børn og hvorfor? Er det arbejdsrelateret, studieophold eller ferie?
Fra fredag aften, hvor jeg puttede ham hjemme hos min mor, til søndag morgen (2 overnatninger).. Han er lige knap 8 mdr, og det var i sidste weekend han blev passet så længe
Han skulle passes fordi vi skulle til polterabend langt væk tidligt lørdag morgen, og kunne først komme hjem sent, så det kunne ikke svare sig at vække ham lørdag aften, så vi hentede ham i stedet for søndag morgen
Fredag-tirsdag.
Hun var hos hendes far en ekstra dag da han havde ferie
7 dage , da de er delebørn .. Dog sker det at jeg en sjælden gang i mellem ser dem alligevel .. Da jeg jo savner dem .
Anonym skriver: Ja hvor længe? Inspireret af ferie-uden-børn trådene, blev jeg lidt nysgerrig omkring hvor længe folk har været væk fra børn og hvorfor? Er det arbejdsrelateret, studieophold eller ferie?
Han er fast en uge i sommerferien hos mormor fordi de hygger
2 døgn... Pga arbejde Heldigvis er/vár han hos mormor og bedstefar.....
Ind imellem sover han hos de gamle... Jeg er mor 24/7-365, så et pusterum på et lille døgn er nogle gange tiltrængt... Men om morgenen, så kan jeg ikk få ham hentet hurtigt nok.. Han er 5 år
Det længste jeg har være væk fra min dreng er en dag. Han bliver i ny og næ passet af farmor/farfar hvor han også overnatter. Grund: så far og mor kan få lidt kærestetid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128