Nu har jeg prøvet begge dele, og jeg synes ikke man kan stille det op at den ene er sejere end den anden!!
For det kan/er jo hårdt på hver sin måde, og hver med sine fordele og ulemper.
Hånden på hjertet - så synes jeg det er meget mere hårdt at være en sammenbragt familie, men det er en helt anden snak

Jeg har en yderst hjælpsom mand! Han er både kærlig, opmærksom og helt uimodståelig lækker

Men min holdning er også at selvom jeg er i et parforhold (gift) så kan jeg stadig godt håndtere nogle ting selv - selvom vi er to, behøver vi bestemt ikke være to om ALT!
Jeg skrev i en anden tråd, at man som enlig ingen valg havde omkring sygdom. Jeg står ved min holdning - synes det er en lidt forkælet tilgang til tingene at man ikke kan lade en syg partner tage sine syge børn. For når man står alene med aben, så kan man mere end man tror! Derfor er det heller ikke noget vi praktisere herhjemme.
Jeg synes jeg var mega sej da jeg blev mor første gang og boede med en psykopat. Jeg var sej da jeg stod alene med min datter og ikke fik hjælp til noget som helst. Jeg synes jeg er sej fordi jeg nu endelig er sammen med mit livs kærlighed og venter vores to kærlighedsbørn. Jeg synes min mand og jeg er sejr fordi vi får det til at fungere med dine/mine børn selvom det indimellem er pisse hårdt.
Så i min verden kan det ikke stilles så firkantet op
Anmeld