EnSødMor skriver:
Der er INGEN mødre der er sejere/bedre end andre, slet ikke en eneste! 
Desværre findes der nogle derude enlige som samlevende som føler sig hårdere ramt end andre, eller modsat bedre/sejere end andre, hvilket er en forkert holdning at have!
Vi har alle vores kampe med vores børn, ingen kampe er ens, og ingen mødre er ens, nogle kan føle sig utrolig hårdt ramt af et lille bitte tigerspring som holder dem vågne om natten i 2 dage, hvor imod andre mødre først føler sig hårdt ramt når de ikke har fået søvn i 1 år!
Det er så forskelligt, og der er ingen defination på "Bedre mor end andre" -
Ja, nogle enlige føler sig måske hårdere ramt end samlevende, netop fordi de ikk har de ekstra hænder i hjemmet, men har de fleste ikke selv valgt det?
Og det er sku også hårdt at være samlevende som mor, der er så mange ting der skal spille ind i en god rytme, at det kan sætte parforholdet på prøve!
Syntes det er en fin debat at starte, for der er så mange fordomme, og jeg selv møder tit især enlige som føler sig hårdere ramt end andre, og det passer bare IKKE!

Så god karma til alle, vi er sku alle skide seje mødre altså!
Der er mange rigtige ting, i det, du skriver.
Det, som ikke er sant, er at de fleste enlige selv har valgt det. Tvært i mod er de fleste enlige - så vidt jeg kan se - endt som enlige uden at det på noget tidspunkt var det, de ønskede - eller valgte.
F eks: Min mand var mig utro i flere måneder, før jeg opdagede det, og toppede kransekagen med en dose økonomisk utroskab i tillæg. Det var absolut ikke det, jeg så for mig, den gang vi giftede os og fik børnene, så nej, statusen som enlig var ikke noget jeg ønskede, men det var sådan, det blev. Og de fleste andre enlige har sine historier om, hvordan de endte som enlige. Det er et absolut fåtal, som bevidst planlægger at blive aleneforælder. Det er ikke noget, man vælger. Det er en situation, man ender op i, når ting omkring en går fuldstændig i opløsning. At kalde det et valg bliver helt forkert.
Et lille sidesprang i debatten, men ikke helt uvæsenligt alligevel....