Sandratoft skriver:
Ja hun er træt af at få små søskende fordi hun nok havde en drøm om at hendes mor skulle have en helt anden rolle til hendes børn end hun nu har. Tænker ikke at hun er træt af at moderen sådan generelt fik flere børn, det er mere at det så går ud over hendes egne nu. Og det er helt fair at sidde med en øv-følelse omkring det, når nu det er sådan TS har det.
Jeg synes det er okay med en øv følelse, har man ret til altid, men der langt fra øv følelse til: hvis ikke det var for min datter vil jeg cutte forbindelsen med min mor.
Jeg bliver øv over mange ting i mit liv, og jeg kan brokke mig... Men der er ikke lighedstegn mellem øv sådan synes jeg ikke det burde være til så vil jeg ikke se dig mere...
Havde tråden startet med: øv, min mor får børn samtidig med mig og jeg føler mine børn mister det at have en mormor som jeg drømte om en mormor skulle være. Jeg har lidt svært ved at glæde mig på min mors vegne, især fordi jeg har svært ved at blive gravid og det ser ud til hun bliver drt bare ved at kigge på et par underbukser.
Så er jeg sikker på svarene havde været nogen helt andre
Anmeld