Min mor er gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2014

Carina:-)

Sandratoft skriver:

Hun syntes jo netop det går ud over hende, og siger at hende mor slet ikke er til at tale med. Så det lyder som om moderen har alt ret til at være dum og bestemmende, men TS skal bare finde sig i alt fra hendes side af?

Næ det skriver jeg ikke.

Men det ville jo være rart at få klarlagt om hun er vred over morens generelle opførsel eller over de stakkels små søskende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

Muhmi

Anonym skriver:

Såvel som nogle vil mene man er egoistisk hvis man får børn som 40 årig, så synes jeg mine forældre er egoistiske at få barn samtidig med mig, IGEN.... Det er altså ikke bare 1 gang, det er 2 gange!! Muligvis mit sidste barn. Jeg synes jeg har lov og ret til at føle hvad jeg føler, uanset hvad og hvorfor andre mener andet

Men tror du virkelig de har planlagt... Altså sådan siddet i et hjørne og gnedet sig i hænderne: Når hun bliver gravid igen, så gør vi det sgu igen, HAHA! Hun skal fandeme ikke få et ben til jorden.

Seriøst, tror du dine forældre er sådan?

Anmeld

4. februar 2014

Sandratoft

Yurie skriver:

men hun gør jo heller ikke noget for at være en god søster.. hun elsker sine to brødre, men den lille er der bare, og hun ønsker ikke noget forhold til ham. Så han skal straffes fordi han er efternøler, og det bliver den næste jo også. prøv at tænk på den følelse de kommer til at have, at blive svigtet af sin egen søster(Skrækkelig følelse)...

Men hun skal jo heller ikke føle sig presset, måske kommer bedste/barnebarnet om et halvt år, et år eller måske 5, men det er vigtigt at pigens mor ikke tager beslutninger for pigen, hvis hun ønsker pigen skal have en bedste.
Og der er nogen mennesker er ikke gode med andre end deres egne børn.

Hun får netop ikke lov til at have et forhold til ham, hun siger jo at ingen får lov til at passe ham, og når de er på besøg, skal han nærmest altid sidde på hans forældres skød. Det er svært at få et forhold til en man kun har lov til at kigge på, fordi forældrene synes barnet er lavet af så skrøbeligt glas at det kun er dem der må røre ved det. TS svigter ikke sin bror, moderen lader hende jo ikke få et forhold til ham. 

Anmeld

4. februar 2014

Anonym skriver:

Netop. 

Men så handler det jo om din mor og graviditet .

Og ikke alt muligt andet så som mærketøj osv.

Anmeld

4. februar 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Såvel som nogle vil mene man er egoistisk hvis man får børn som 40 årig, så synes jeg mine forældre er egoistiske at få barn samtidig med mig, IGEN.... Det er altså ikke bare 1 gang, det er 2 gange!! Muligvis mit sidste barn. Jeg synes jeg har lov og ret til at føle hvad jeg føler, uanset hvad og hvorfor andre mener andet

Dine følelser kan ingen tage fra dig - jeg forstår bare ikke logikken bag. 

Helt objektivt, vil du så mene, at forældre skal tilsidesætte deres ønsker og drømme for livet af hensyn til deres voksne børn? 

Anmeld

4. februar 2014

Sandratoft

Carina:-) skriver:

Næ det skriver jeg ikke.

Men det ville jo være rart at få klarlagt om hun er vred over morens generelle opførsel eller over de stakkels små søskende...

Hun har skrevet så mange steder at hun er sur over moderens opførsel og forskelsbehandling mellem hendes eget barn og TS's barn. Selvf er der forskel, men det lyder til at der er ret meget. 

Anmeld

4. februar 2014

lineog4

Sandratoft skriver:

Ja hun er træt af at få små søskende fordi hun nok havde en drøm om at hendes mor skulle have en helt anden rolle til hendes børn end hun nu har. Tænker ikke at hun er træt af at moderen sådan generelt fik flere børn, det er mere at det så går ud over hendes egne nu. Og det er helt fair at sidde med en øv-følelse omkring det, når nu det er sådan TS har det. 

Jeg synes det er okay med en øv følelse, har man ret til altid, men der langt fra øv følelse til: hvis ikke det var for min datter vil jeg cutte forbindelsen med min mor.

Jeg bliver øv over mange ting i mit liv, og jeg kan brokke mig... Men der er ikke lighedstegn mellem øv sådan synes jeg ikke det burde være til så vil jeg ikke se dig mere...

Havde tråden startet med: øv, min mor får børn samtidig med mig og jeg føler mine børn mister det at have en mormor som jeg drømte om en mormor skulle være. Jeg har lidt svært ved at glæde mig på min mors vegne, især fordi jeg har svært ved at blive gravid og det ser ud til hun bliver drt bare ved at kigge på et par underbukser.

Så er jeg sikker på svarene havde været nogen helt andre

Anmeld

4. februar 2014

TNBC

Sandratoft skriver:

"Og hvis hun er træt af hvad moren siger, så luk ørerne" 

Det kan nu engang være rigtig svært at høre på kritik og dobbeltmoralisme fra ens egen mor fra tid til anden, og så bare lukke ørene. Det er i hvert fald meget nemmere sagt end gjort. Jeg synes ikke TS's mor gør det nemt for hende. 

Nej, køb hvad du vil og så må hun så brokke sig.

Ja moren lyder meget uretfærdig, men sådan er hun og det er hun vel ikke blevet på en nat.

Anmeld

4. februar 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

men hun gør jo heller ikke noget for at være en god søster.. hun elsker sine to brødre, men den lille er der bare, og hun ønsker ikke noget forhold til ham. Så han skal straffes fordi han er efternøler, og det bliver den næste jo også. prøv at tænk på den følelse de kommer til at have, at blive svigtet af sin egen søster(Skrækkelig følelse)...

Men hun skal jo heller ikke føle sig presset, måske kommer bedste/barnebarnet om et halvt år, et år eller måske 5, men det er vigtigt at pigens mor ikke tager beslutninger for pigen, hvis hun ønsker pigen skal have en bedste.
Og der er nogen mennesker er ikke gode med andre end deres egne børn.

Siger du jeg ikke er god til andre børn end mine egne???! 

Jeg har aldrig sagt jeg ikke prøver at få er forhold til min bror. han er på skødet af min mor eller far når man er der, jeg har ikke boet sammen med ham, jeg havde en spæd da han blev født, jeg har min egen familie Og mit eget liv . Det er sku begrænset hvor meget energi jeg kan bruge på at komme igennem til ham, når min mor og far samtidig står i vejen pga deres overbeskyttende adfærd.... 

Anmeld

4. februar 2014

Sandratoft skriver:

Hun har skrevet så mange steder at hun er sur over moderens opførsel og forskelsbehandling mellem hendes eget barn og TS's barn. Selvf er der forskel, men det lyder til at der er ret meget. 

Hun bekræfter så længere oppe ad siden at det er fordi moren er gravid igen at hun er vred,.

Morens opførsel ændrer sig nok heller ikke selv om hun evt ikke var gravid-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.