Min mor er gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Såvel som nogle vil mene man er egoistisk hvis man får børn som 40 årig, så synes jeg mine forældre er egoistiske at få barn samtidig med mig, IGEN.... Det er altså ikke bare 1 gang, det er 2 gange!! Muligvis mit sidste barn. Jeg synes jeg har lov og ret til at føle hvad jeg føler, uanset hvad og hvorfor andre mener andet

Og du tror at de har planlagt det?

Hun vil ikke indrømme det, så enten er det et uheld, eller at hun måske ikke beholder det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

lineog4

modesty skriver:

Det er jo ikke dét det handler om. TS' mor råber og skriger af hende fordi hun vil købe en ny barnevogn, og kalder hende snotdum fordi hun vil have en babyindsats til sin trip trap stol. WTF? Og for lige at sætte prikken over i'et, går hun så selv ud og køber ny barnevogn og babyindsats til trip trap stolen. Hun lyder ærligt talt som et temmelig rædselsfuldt menneske. Bare det at en mor kalder sin datter for snotdum, det er da for langt ude.

TS er måske ikke den bedste til at formulere sig klart, men hvis man læser alle hendes indlæg, danner der sig et billede af en temmelig rædselsfuld mor/mormor.

EDIT: Hov, jeg skulle have citeret et af dine andre indlæg...

Og havde hun jo nok også været uafhængigt af graviditet - i mine øjne handler det her slet ikke om hvorvidt mor er gravid, men om forholdet mellem mor og datter

Anmeld

4. februar 2014

Sandratoft

Yurie skriver:

Nej, køb hvad du vil og så må hun så brokke sig.

Ja moren lyder meget uretfærdig, men sådan er hun og det er hun vel ikke blevet på en nat.

Ja sådan er moderen og det skal hun jo så have lov til at være

Anmeld

4. februar 2014

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Men tror du virkelig de har planlagt... Altså sådan siddet i et hjørne og gnedet sig i hænderne: Når hun bliver gravid igen, så gør vi det sgu igen, HAHA! Hun skal fandeme ikke få et ben til jorden.

Seriøst, tror du dine forældre er sådan?

Øh nej det tror jeg ikke i og med at jeg ved hun havde planer om at blive steriliseret

Anmeld

4. februar 2014

Sandratoft

Carina:-) skriver:

Hun bekræfter så længere oppe ad siden at det er fordi moren er gravid igen at hun er vred,.

Morens opførsel ændrer sig nok heller ikke selv om hun evt ikke var gravid-

Nej og det er bare så sørgeligt at TS's mor opfører sig sådan

Anmeld

4. februar 2014

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Dine følelser kan ingen tage fra dig - jeg forstår bare ikke logikken bag. 

Helt objektivt, vil du så mene, at forældre skal tilsidesætte deres ønsker og drømme for livet af hensyn til deres voksne børn? 

Det er svært at svarer på da jeg ved at de ikke havde planer om flere børn. 

Anmeld

4. februar 2014

Muhmi

Anonym skriver:

Øh nej det tror jeg ikke i og med at jeg ved hun havde planer om at blive steriliseret

Men hvad er det så der gør dig sur ved det?

Det er jo tydeligvis ikke planlagt for at pisse på din sukkermad men du reagerer som om det er sådan det er foregået?

Anmeld

4. februar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Og hvorfor må jeg ikke være vred? Det synes jeg godt nok er noget mærkeligt noget at skrive. Så hvis jeg i en senere debat er uenig med dig, så må jeg gerne fortælle dig at DET må du ikke føle???? Ej... 

Jeg kan desværre ikke styre mine følelser... De forsvinder ikke fordi du siger jeg ikke må føle sådan.. 

Nej jeg synes ikke man kan være vred, over noget man ikke selv er herre over..

Ja hun er gravid igen, men det er ligesom ikke dig der bestemmer det. Hun er voksen, du er voksen.. og du så sidder og forventer; Jeg har fået børn, så skal hun bare være bedste og ikke få børn.
Skal hun så også være vred over at du har fået børn nu?

Du kan være chokeret og måske lidt ked af at det ramler sammen igen, men jeg tror ikke ligefrem at hun satser på at blive gravid sammentidig med dig, da det ikke ligefrem er let..

Anmeld

4. februar 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Jeg synes det er okay med en øv følelse, har man ret til altid, men der langt fra øv følelse til: hvis ikke det var for min datter vil jeg cutte forbindelsen med min mor.

Jeg bliver øv over mange ting i mit liv, og jeg kan brokke mig... Men der er ikke lighedstegn mellem øv sådan synes jeg ikke det burde være til så vil jeg ikke se dig mere...

Havde tråden startet med: øv, min mor får børn samtidig med mig og jeg føler mine børn mister det at have en mormor som jeg drømte om en mormor skulle være. Jeg har lidt svært ved at glæde mig på min mors vegne, især fordi jeg har svært ved at blive gravid og det ser ud til hun bliver drt bare ved at kigge på et par underbukser.

Så er jeg sikker på svarene havde været nogen helt andre

Men det er den følelse jeg får når jeg tænker på den fremtid der nu venter. At jeg ville ønske jeg kunne cutte dem af, måske bare for en periode..... Det kan jeg ikke, og gør jeg ikke, men det ville jeg gerne. 

Anmeld

4. februar 2014

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Men hvad er det så der gør dig sur ved det?

Det er jo tydeligvis ikke planlagt for at pisse på din sukkermad men du reagerer som om det er sådan det er foregået?

Nej det gør jeg ikke? Jeg reagere som at nu ser fremtiden sådan her ud og ikke som jeg havde forestillet mig, nu skal jeg igen igennem alt det her, og det var et følelsesmæssigt helvede sidst, så det bliver det jo nok igen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.