Anonym skriver:
Men det er den følelse jeg får når jeg tænker på den fremtid der nu venter. At jeg ville ønske jeg kunne cutte dem af, måske bare for en periode..... Det kan jeg ikke, og gør jeg ikke, men det ville jeg gerne.
Så er det måske bare jeg ikke forstår, jamen hvorfor så ikke drosle lidt ned i en periode? Man skal jo ikke have sin mor med til alt - og netop når man har hende med til alt så får man alle de "gode" råd man ikke ønsker sig.
når jeg læser nogen af dine indlæg, læser jeg en ung kvinde som stadig har meget brug for mor, stoler på mor, lader sig påvirke af mors råd osv. Kan jo være super godt hvis mor er sådan en skøn mor man aldrig bliver sur på, men det er jo ikke tilfældet lige nu.
Jeg elsker min mor, hun er den skønneste mor man kan få. Men jeg skal da sørme heller ikke involvere hende for meget, både for hende og min egen skyld. Hun skal ikke vide hvad jeg bruger af penge på børnene, hun skal ikke debattere mit indkøb af høj stol eller autosæde, og hun skal ikke køre mig rundt for at købe det for så kunne vi garanteret også blive uvenner.
Du står der hvor du er fyldt af øv følelse hvorfor så ikke lige trække følehornene tilbage og nyde din lille familie og lade din mor være lidt i periferien et stykke tid uden at cutte hende?
Anmeld