Har du en fobi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Muhmi skriver:

Er jeg mærkelig fordi jeg har lyst til at ringe og sige Stryhns til dig nu?

Næ, bare et ondt menneske - men du har ikke mit nummer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

Laulund87

Michella2 skriver:

Haha, det minder mig så meget om når min datter render efter mig men en frø  Hviiiiiiiiiiin!

Haha

Anmeld

23. januar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Er ikke bange for mørket, men for det der kan gemme sig i mørket...

Er bange for at hvis jeg ikke husker at fortælle dem omkring mig at jeg holder af dem hver dag vil de forsvinde fordi de tror jeg er ligeglad med dem... (især denne driver min kæreste til lettere vanvid de dage hvor den er slem for der går måske 1 time højest imellem at jeg fortæller ham hvor fantastisk han er eller hvor meget jeg elsker ham)

de der bittesmå edderkopper der ofte er rundt omkring i hjemmet... (er ikke bange for store fugleedderkopper, har endda aet en uden de store bekymringer)

Har lidt en fobi med altid at skulle skrive tilbage hvis nogen skriver til mig... er faktisk nervøs for om de ved om jeg har modtaget deres besked og forstået det så jeg ender altid med at være den der sender sidste besked i en samtale kan helt få røde knopper hvis den anden så lige svarer som jeg er ved at lukke ned så jeg ikke får svaret...

Anmeld

23. januar 2014

Masig

o1Mutte skriver:

Ja selvfølgelig Han er også bange for store edderkopper men det forstår jeg godt

Engang vi flyttede fjernede vi sådan et hjørne computerbord..

Bagved boede der åbenbart to husedderkopper.. (de er altså KÆMPE)  

Jeg hvinede som en gal og råbte på min mand, som jeg regnede med ville redde mig..

Han så ret panisk ud, løb ud efter en kost og begyndte at smadre løs på dem
Den ene døde ikke helt og slæbte sin halvt smadrede krop hen over gulvet..
Så kom hans datter på ti og tog den med et papir.. Vi var lidt flove 

Haha, ja nogle gange er det bare bedre at være barn...

Min kæreste er heller ikke helt vild med edderkopper, men tager dem med et glas istedet for at smaske dem.... Jeg vil bare have de skal dø, ellers kommer de jo ind igen.... Men nej han sætter dem lige uden foran døren... De får lige sådan en lille time-out du ved, og så får de bare lov at komme ind igen når de fryser... 

Anmeld

23. januar 2014

SanJose

Jeg tror ikke rigtig at der er noget jeg er bange for andet end voldtægtsmænd. Kan ikke gå alene, når det er mørkt alene af frygten for at blive overfaldet  Håber det en dag bliver bedre. 

Anmeld

23. januar 2014

J85

Fugle - går hellere over på den anden side af fortovet hvis der sidder en eller flere. Og hopper og danser hvis de nærmer sig mig. Så venner og familie får en god griner af mig ind imellem, eller bare folk på gaden 

Ja bare fjerkræ generalt    

Anmeld

23. januar 2014

o1Mutte

Masig skriver:

Haha, ja nogle gange er det bare bedre at være barn...

Min kæreste er heller ikke helt vild med edderkopper, men tager dem med et glas istedet for at smaske dem.... Jeg vil bare have de skal dø, ellers kommer de jo ind igen.... Men nej han sætter dem lige uden foran døren... De får lige sådan en lille time-out du ved, og så får de bare lov at komme ind igen når de fryser... 

De skal bare dø, skal de.. Støvsuger dem heller ikke op, er bange for at de kravler ud igen når jeg slukker den 

Anmeld

23. januar 2014

Masig

Michella2 skriver:

Ew ew ew, det kan jeg slet ikke.. Løber skrigende bort!! Men kan heller ikke have at de bliver kørt ned  Hvis der er frøer på vejene og min mand kører, så må jeg lukke øjnene, for tanken m at de er under dækkene på bilen, puhaa...

min datter elsker frøer, og hun tager dem også op og kysser dem, og må  virkelig bide mig selv i tungen for ikke at flegne ud, så hun ikk bliver ligeså bange for dem som jeg!! Men i guder hvor er det svært 

Haha det er en sjov ting at være bange for... Og ja, det er svært når ungerne ikke er bange for dem. Da jeg besøgte min drengs dagpleje inden han startede, kom en af de andre børn hen og viste stolt den edderkop han lige have taget op i hænderne, helt oppe i hovedet på mig... Jeg skulle godt nok også bide hårdt sammen for ikke at løbe skrigende væk hehe... "Ja den er vel nok sød, den lille edderkop"... ØHH NEJ, FÅ DEN VÆK!!! hehe....

Anmeld

23. januar 2014

Masig

o1Mutte skriver:

De skal bare dø, skal de.. Støvsuger dem heller ikke op, er bange for at de kravler ud igen når jeg slukker den 

Nej det gør jeg heller ikke... Min søster gjorde det engang med en ret stor edderkop på mit værelse (hun skulle jo lige vise hvor sej hun var), og nogle få sekunder efter da hun stod med støvsuger-røret i hånden kravlede den ud på hendes arm... Så var hun ikke så sej mere hehe...

Anmeld

23. januar 2014

Carina:-)

Edderkopper .

Men mest højder.

Er rædselslagen for elevatorer med glas ,og rulletrapper. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.