Har du en fobi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2014

TNBC

Masig skriver:

Ja har også tit troet det bare var for sjov at de viste elefanter der var bange for mus i "Dumbo" tegnefilmen hehe...

Men når man så faktisk ser det, så tror man på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

Laulund87

LinLin skriver:

Har også engang oplevet en ara der skrigende fløj lige forbi mit hoved - to gange i træk faktisk. Kunne mærke den vinger er sikker på det var et angreb - eller i hvert fald en advarsel....
Det da faktisk et ret farligt sted

Haha! Ej det tror jeg da også at det er

Anmeld

23. januar 2014

Masig

Yurie skriver:

Men når man så faktisk ser det, så tror man på det.

Ja kan godt være... Ikke så tit jeg lige kommer på besøg hos en elefant hehe.... Men det lyder nu fjollet, den er jo så lille i forhold til dem, at de dårligt kan se den...

Anmeld

23. januar 2014

o1Mutte

Masig skriver:

Ahhh, har i øvrigt lige gennemskuet hvor du har hugget tråden fra 

HG?  

Anmeld

23. januar 2014

Masig

morethanperfect skriver:

Edderkopper er den værste hos mig ..
Kan begynde og græde bare jeg ser en edderkop .. Ryster og hyperventilere .. Det frygteligt 

Og så er jeg bange for ild .. Men det er nok mest en angst jeg lider af .. Jeg har intet i mod og tænde en smøg , men der blir ALDRIG tændt stearinlys herhjemme .. Aldrig ..
Og Jeg HADER nytårsaften hvor andre skal sætte ild til raketter , for er så bange for de vælter ..
Jeg er også ekstremt bange for der går ild i vores hus , mens vi ligger og sover .. Vildt underligt , for det eneste der er sket mig med ild , var da jeg som lille tabte en juledekoration ned i håndvasken , og der skete ikke noget alvorligt .. 
Men det siges , at hvis man er bange for ild , kan det være fordi man i sit tidligere liv døde i en brand .. 
Det tror jeg at jeg er .. 

Så i mit tidligere liv, er jeg blevet dræbt af en ko?? 

Ej har faktisk også hørt det med at dø i en brand og så være bange for ild... Men ved nu ikke helt om den holder 

Anmeld

23. januar 2014

Masig

o1Mutte skriver:

HG?  

Jeps 

Anmeld

23. januar 2014

TNBC

Masig skriver:

Ja kan godt være... Ikke så tit jeg lige kommer på besøg hos en elefant hehe.... Men det lyder nu fjollet, den er jo så lille i forhold til dem, at de dårligt kan se den...

heller ikke mig. så det i mythbusters, hvor de beviste det.de var lige så overrasket.

Anmeld

23. januar 2014

o1Mutte

Masig skriver:

Så i mit tidligere liv, er jeg blevet dræbt af en ko?? 

Ej har faktisk også hørt det med at dø i en brand og så være bange for ild... Men ved nu ikke helt om den holder 

Og jeg er blevet dræbt af en høne???? 

Anmeld

23. januar 2014

majba

o1Mutte skriver:

Fik lige lidt inspiration (og et godt grin) på et andet forum  

Har du en underlig forbi? 

Starter selv. 

Jeg selv er vildt bange for høns..  Går i panik hvis sådan en fjerkost nærmer sig.. Og begynder at tude.. Især hvis de følger efter mig så er jeg tæt på at dø af skræk (det er svigerfars høns slemme til, de står endda ude foran døren :O) 

Og fisk! Alle fisk men især hajer... Bader aldrig i havet, og har det stramt med at svømme i det dybe i svømmehallen.. Bilder mig selv ind at de har hajer som de lukker ud når jeg er langt nok væk fra kanten 

Tæer! ;-)

Jeg har det virkelig svært med tæer, så svært det næste må hedde en forbi! 

Jeg har det så svært ved at sidde i samme sofa med folk med bare tæer! og jeg kan slet ikke have bare tæer under min dyne, eller i den seng jeg sover i! Derfor hader jeg gymsale der er alt for mange tæer og sandaler! 

Jeg har det også svært med folk uden særlig meget tøj på og især overvægtig uden særlig meget tøj på( ja undskyld)! Derfor er stranden det værste jeg ved, tæer, let påklædte mennesker og sand som jeg hader! :-) 

Anmeld

23. januar 2014

o1Mutte

Masig skriver:

Jeps 

Høhø nemmerlig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.