Har du en fobi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2014

Muhmi

o1Mutte skriver:

Min mands forældre havde engang en hane der sprang på alt og alle.. En dag havde svigerfatter bevæbnet sig med en skovl. Så da hr. hane kom for at angribe fik den lige en på hatten.. Siden dengang opførte den sig ordenligt  

Hehe du må hellere gemme dig indefor fra nu af  

Præcis... Mine haner har kun været på mig én gang og så har de enten fået et slag eller et spark og så gjorde de ikke det mere... De kan jo TYDELIGT mærke hvem de kan løbe om hjørner med og hvem de ikke kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

o1Mutte

Masig skriver:

Altså min store stærke håndværker-kæreste er bange for mus.... Han vil bare ikke indrømme det, men nøj hvor jeg grinede den dag vi skulle have flyttet mine ting ned til ham, og han tog en flyttekasse og der kom en mus løbende ud.. Han sprang tilbage og kom med et rigtigt tøseskrig... Det var sgu sjovt....

Ja man er faktisk bange for ret mange ting når man sådan lige tænker over det... Men har hørt det er sundt at frygte noget 

Hahah det er min mand også Han åbnede engang vores skab hvor der skvattede en mus ud Han hamrede skabet i og skreg som en tøs Jeg fløj derud og så musen Var helt færdig af grin..

Og skyndte mig selvfølgelig at dele hans ydmygelse på facebook 

Anmeld

23. januar 2014

o1Mutte

Billemyre skriver:

En direkte fobi tror jeg ikke det er, men jeg har et kæmpe problem med gobler - ikke kun brandmænd, men også de helt almindelige vandmænd.
Det er det værste jeg ved
Desværre har det gjort, at jeg i mange mange år ikke har skullet nyde noget af at bade bade i havet, selvom jeg i virkeligheden elsker det!

Det er sjovt, for jeg har også altid haft den der tanke om hajer i svømmehallen
Heldigvis har jeg godt kunnet abstrahere fra det og nu svømmer jeg hver uge.
Men jeg føler med dig 

haha er glad for at det ikke kun er mig der tror at der er hajer i svømmehaller  

Anmeld

23. januar 2014

o1Mutte

Morgensol skriver:

Uha..listen er lang.  

Jeg er enormt bange for hajer! Og også i svømmehaller som en anden også skriver!! 

Jeg er generelt bange for at bade, specielt i havet og SPECIELT i mørkt vand! Og er der så tang oven i, så er det bare skønt!!! 

Jeg har også den der med at snakke i Tlf! Jeg ska lave en Halskæde for min brors veninde og hun har spurgt om jeg ik ku ringe til hende, det er nogle uger siden og jeg har endnu ikke fået ringet! 

Jeg er panisk angst for mørke! 

Jeg er panisk angst for aliens! Den uhyggeligste film der nogensinde er lavet er E.T.!!! Den er SÅ ulækker!!! 

Jeg er angst for at mine knogler skal smuldre! Hvis jeg kommer til at tænke på det, får jeg totalt gele i benene og føler at jeg skal besvime! (Pis nu kom jeg til at tænke på det!!) 

og så er jeg angst for smerte!! Hvordan jeg har født 2 børn, har jeg ingen ide om!! Jeg besvimede en gang fordi jeg slog min hånd op i en vandhane! 

Til gengæld er jeg ikke bange for edderkopper!

Wehu endnu en der er bange for hajer i svømmehaller Troede jeg var den eneste 

Anmeld

23. januar 2014

Muhmi

Masig skriver:

Altså min store stærke håndværker-kæreste er bange for mus.... Han vil bare ikke indrømme det, men nøj hvor jeg grinede den dag vi skulle have flyttet mine ting ned til ham, og han tog en flyttekasse og der kom en mus løbende ud.. Han sprang tilbage og kom med et rigtigt tøseskrig... Det var sgu sjovt....

Ja man er faktisk bange for ret mange ting når man sådan lige tænker over det... Men har hørt det er sundt at frygte noget 

Haha  Anders er vist egentlig også lidt bange for mus, men ikke sådan "aaaaaarrrrgh" med pibestemme mere sådan "ARGH!!!" rigtig mandigt! Hahahaha Det er egentligt lidt sjovt, alt det jeg er bange for er Anders ikke bange for og omvendt Skæbnen? 

Anmeld

23. januar 2014

Masig

twinny skriver:

The deep blue sea. I hate that movie. Haha. 

Jeg har det på samme måde med telefonopkald. Jeg får ondt i maven, hjertebanken og begynder at svede helt vildt. 

Jaaa, det var da det den hed  Ja den er virkelig dårlig!! Men han ser nu meget sød ud ham gutten, så jeg kan godt lige klare at se den en gang imellem når man får zappet over på den på tv hehe....

Jamen de der telefoner er virkelig irriterende, jeg ved ikke hvad det er der gør det, men jeg føler virkelig jeg med garanti vil dumme mig hvis jeg ringer til en person... Og det værste: hvad nu hvis jeg ikke kan slippe af med personen igen, når jeg ikke gider snakke mere...?? Ej, men det kan jeg bare ikke, holder mig bare til sms og mails hehe...

Anmeld

23. januar 2014

o1Mutte

Muhmi skriver:

Præcis... Mine haner har kun været på mig én gang og så har de enten fået et slag eller et spark og så gjorde de ikke det mere... De kan jo TYDELIGT mærke hvem de kan løbe om hjørner med og hvem de ikke kan

Jeg tror jeg var besvimet hvis sådan en fætter fløj på mig.. Bare tanken 

Anmeld

23. januar 2014

Masig

Muhmi skriver:

Haha  Anders er vist egentlig også lidt bange for mus, men ikke sådan "aaaaaarrrrgh" med pibestemme mere sådan "ARGH!!!" rigtig mandigt! Hahahaha Det er egentligt lidt sjovt, alt det jeg er bange for er Anders ikke bange for og omvendt Skæbnen? 

Modsætninger mødes 

Men altså helt ærligt, store mænd og bitte små søde, bløde mus.... De er nogle kujoner hehe...

Anmeld

23. januar 2014

Muhmi

Orv ja, kommer lige i tanke om, jeg er også bange for mørke, men det bliver mindre og mindre jo ældre jeg bliver.. Nok også en af grundende til at jeg hader vinterhalvåret det er ALT for mørkt, HELE tiden!!!!

Anmeld

23. januar 2014

MyLove E

Jeg er panisk angst for KATTE og ELAVATOR DØRE/ AUTOMATISKE DØRE.

Hvis jeg skulle vælge mellem en flok sure rocker eller en kat efter mig. Ja så valgte jeg rockerne.

Jeg vil gerne være den som går først ind i en elevator. ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.