Har du en fobi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2014

o1Mutte

Masig skriver:

Haha, ja alle skal da vide hvad den stakkels mand har været ude for hehe... Kunne jeg også sagtens have fundet på... 

Ja selvfølgelig Han er også bange for store edderkopper men det forstår jeg godt

Engang vi flyttede fjernede vi sådan et hjørne computerbord..

Bagved boede der åbenbart to husedderkopper.. (de er altså KÆMPE)  

Jeg hvinede som en gal og råbte på min mand, som jeg regnede med ville redde mig..

Han så ret panisk ud, løb ud efter en kost og begyndte at smadre løs på dem
Den ene døde ikke helt og slæbte sin halvt smadrede krop hen over gulvet..
Så kom hans datter på ti og tog den med et papir.. Vi var lidt flove 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

Masig

twinny skriver:

Haha  nej den er ikke god. 

Jeg har det sværeste med de akavet pauser og hvem skal nu sige noget osv! Haha 

Ja det er også noget mærkeligt noget, hvorfor så overhovedet ringe, når man ikke har noget at sige haha...

Anmeld

23. januar 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
o1Mutte skriver:

Fik lige lidt inspiration (og et godt grin) på et andet forum  

Har du en underlig forbi? 

Starter selv. 

Jeg selv er vildt bange for høns..  Går i panik hvis sådan en fjerkost nærmer sig.. Og begynder at tude.. Især hvis de følger efter mig så er jeg tæt på at dø af skræk (det er svigerfars høns slemme til, de står endda ude foran døren :O) 

Og fisk! Alle fisk men især hajer... Bader aldrig i havet, og har det stramt med at svømme i det dybe i svømmehallen.. Bilder mig selv ind at de har hajer som de lukker ud når jeg er langt nok væk fra kanten 

Ha ha og den med hajer kan jeg nikke genkendende til. Også det med at der skulle være hajer i det dybe vand i svømmehallen og på stranden.

Anmeld

23. januar 2014

o1Mutte

Omsorgsgiver skriver:

Ha ha og den med hajer kan jeg nikke genkendende til. Også det med at der skulle være hajer i det dybe vand i svømmehallen og på stranden.

Wehu så er jeg åbenbart ikke helt sær  

Anmeld

23. januar 2014

twinny

Masig skriver:

Ja det er også noget mærkeligt noget, hvorfor så overhovedet ringe, når man ikke har noget at sige haha...

Ja lige præcis. 

Anmeld

23. januar 2014

Michella2

Masig skriver:

Haha frøer er søde... Hvis jeg ser en frø på vejen, så tager jeg den op og sætter den ind på græsset i siden, så den ikke bliver kørt ned... Måske får den lige et lille nus på hovedet også hehe...

Ew ew ew, det kan jeg slet ikke.. Løber skrigende bort!! Men kan heller ikke have at de bliver kørt ned  Hvis der er frøer på vejene og min mand kører, så må jeg lukke øjnene, for tanken m at de er under dækkene på bilen, puhaa...

min datter elsker frøer, og hun tager dem også op og kysser dem, og må  virkelig bide mig selv i tungen for ikke at flegne ud, så hun ikk bliver ligeså bange for dem som jeg!! Men i guder hvor er det svært 

Anmeld

23. januar 2014

JH12

Edderkopper

Anmeld

23. januar 2014

Michella2

Laulund87 skriver:

Min mand er rædselsslagen for frøer og slanger. Når det gælder frøerne mobber jeg ham SÅ meget

Synes det er hylende morsomt at han er så bange for alt fra bitte små frøer til store tudser. Har muligvis ligesom jagtet ham en smule med en lille frø i hånden

Mig her som er mega bange for frøer, synes du er en meeeeget slem dame  

Anmeld

23. januar 2014

Laulund87

Michella2 skriver:

Mig her som er mega bange for frøer, synes du er en meeeeget slem dame  

Ja jeg ved det Jeg ville også blive ulykkelig hvis han gjorde det samme mod mig med en edderkop eller en flagermus, men nøøøj det er så sjovt at drille ham

Anmeld

23. januar 2014

Michella2

Laulund87 skriver:

Ja jeg ved det Jeg ville også blive ulykkelig hvis han gjorde det samme mod mig med en edderkop eller en flagermus, men nøøøj det er så sjovt at drille ham

Haha, det minder mig så meget om når min datter render efter mig men en frø  Hviiiiiiiiiiin!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.