Har du en fobi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2014

Muhmi

Mor og meget mere skriver:

Næ, bare et ondt menneske - men du har ikke mit nummer 

Årh 

Men ja, det er jeg vel hihihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

TNBC

Masig skriver:

Modsætninger mødes 

Men altså helt ærligt, store mænd og bitte små søde, bløde mus.... De er nogle kujoner hehe...

elefanter er jo også bange for mus, hvilket de overhovedet ikke har grund til, for de kan da helt sikkert masse musen.

Anmeld

23. januar 2014

Laulund87

LinLin skriver:

Sidste gang var en ren farce ned ad den der bakke som ender i en lille tunnel, fordi der var en hane der fulgte efter os; to stortudende drenge og mig der jo bare ville have dem til at gå hurtigere så vi kunne komme væk fra den, men de havde mere travlt med at klamre sig til mig og kigge tilbage efter den skide fugl

Ej nej nej hvor frækt af den fugl! Det har jeg alligevel aldrig oplevet.. Kun de der klamme flagermus

Maria bliver irritabel af varmen og luftfugtigheden derinde, så vi kommer der ikke ret meget

Anmeld

23. januar 2014

Masig

Yurie skriver:

elefanter er jo også bange for mus, hvilket de overhovedet ikke har grund til, for de kan da helt sikkert masse musen.

Hehe ja, det er fjollet!!

Anmeld

23. januar 2014

Isabella_mor

Jeg har fobi for eddeekopper, slanger, biller og småkryb. Især ørntviste. Føj! 

Og så har jeg fobi for fugle der flyver rundt omkring mig, så jeg hader f.eks. at gå på strøget Her i KBH. Her flyver duerne lige ind i hovedet på en. Jeg HAR oplevet det, og jeg skreg, og alle kiggede på mig. Haha.!!

Anmeld

23. januar 2014

TNBC

Masig skriver:

Hehe ja, det er fjollet!!

Jeg troede først at det var løgn, men det passer sku!!

Anmeld

23. januar 2014

LinLin

Laulund87 skriver:

Ej nej nej hvor frækt af den fugl! Det har jeg alligevel aldrig oplevet.. Kun de der klamme flagermus

Maria bliver irritabel af varmen og luftfugtigheden derinde, så vi kommer der ikke ret meget

Har også engang oplevet en ara der skrigende fløj lige forbi mit hoved - to gange i træk faktisk. Kunne mærke den vinger er sikker på det var et angreb - eller i hvert fald en advarsel....
Det da faktisk et ret farligt sted

Anmeld

23. januar 2014

morethanperfect

Edderkopper er den værste hos mig ..
Kan begynde og græde bare jeg ser en edderkop .. Ryster og hyperventilere .. Det frygteligt 

Og så er jeg bange for ild .. Men det er nok mest en angst jeg lider af .. Jeg har intet i mod og tænde en smøg , men der blir ALDRIG tændt stearinlys herhjemme .. Aldrig ..
Og Jeg HADER nytårsaften hvor andre skal sætte ild til raketter , for er så bange for de vælter ..
Jeg er også ekstremt bange for der går ild i vores hus , mens vi ligger og sover .. Vildt underligt , for det eneste der er sket mig med ild , var da jeg som lille tabte en juledekoration ned i håndvasken , og der skete ikke noget alvorligt .. 
Men det siges , at hvis man er bange for ild , kan det være fordi man i sit tidligere liv døde i en brand .. 
Det tror jeg at jeg er .. 

Anmeld

23. januar 2014

Masig

o1Mutte skriver:

Arrrrgghh.. 

Ahhh, har i øvrigt lige gennemskuet hvor du har hugget tråden fra 

Anmeld

23. januar 2014

Masig

Yurie skriver:

Jeg troede først at det var løgn, men det passer sku!!

Ja har også tit troet det bare var for sjov at de viste elefanter der var bange for mus i "Dumbo" tegnefilmen hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.