Har du en fobi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.459 visninger
171 svar
71 synes godt om
23. januar 2014

o1Mutte

Fik lige lidt inspiration (og et godt grin) på et andet forum  

Har du en underlig forbi? 

Starter selv. 

Jeg selv er vildt bange for høns..  Går i panik hvis sådan en fjerkost nærmer sig.. Og begynder at tude.. Især hvis de følger efter mig så er jeg tæt på at dø af skræk (det er svigerfars høns slemme til, de står endda ude foran døren :O) 

Og fisk! Alle fisk men især hajer... Bader aldrig i havet, og har det stramt med at svømme i det dybe i svømmehallen.. Bilder mig selv ind at de har hajer som de lukker ud når jeg er langt nok væk fra kanten 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

esioul

o1Mutte skriver:

Starter selv. 

Jeg selv er vildt bange for høns..  Går i panik hvis sådan en fjerkost nærmer sig.. Og begynder at tude.. Især hvis de følger efter mig så er jeg tæt på at dø af skræk (det er svigerfars høns slemme til, de står endda ude foran døren :O) 

Og fisk! Alle fisk men især hajer... Bader aldrig i havet, og har det stramt med at svømme i det dybe i svømmehallen.. Bilder mig selv ind at de har hajer som de lukker ud når jeg er langt nok væk fra kanten 

Min venindes fritter

Anmeld

23. januar 2014

Loa

Edderkopper og fugle.
Højder og elevatore.

Anmeld

23. januar 2014

Findusinde

Jeg er sindsyg bange for gnavere... marsvin og hamster især! Det er vildt underligt for jeg havde dem som barn, men som voksen, er jeg vildt bange for dem...

Jeg er også panisk angst for de lastbiler der kører med biler, og jeg skalda slet ikke køre bag ved, er overbevist om at de falder ned... kører hellwr ikke bag en lastbil når den køre under en bro... er overbevist om at den er for høj....

Anmeld

23. januar 2014

Dina1987

Jeg har forbi for de der pinde der er på raketter, er dødsens bange for at få sådan en javertus ned i kraniet...

Anmeld

23. januar 2014

Krussedulle

o1Mutte skriver:

Starter selv. 

Edderkopper og trapper!

Anmeld

23. januar 2014

Masig

Starter selv. 

Haha, det med hønsene er virkelig komisk, men kan jeg til dels forstå, der er faktisk mange der har en fobi for fugle...

Men hajer i svømmehallen!! Hehe, det tror jeg nu næppe du skal være bange for...

Jeg har ikke nogen sådan decideret fobi, hvor jeg går i stor panik, men jeg er ret bange for køer.. Synes de er virkelig uhyggelige, de står der og nidstirre dig med deres kæmpe store stygge øjne og man kan bare se på dem de tænker " hvis du rører dig, så kommer jeg og tromler dig ned, og spiser dig bagefter"... Det blev ikke bedre af at jeg blev jagtet af en sur ko i Sverige for nogle år siden, da vi var på ferie deroppe...!!!

Edderkopper kan jeg bestemt heller ikke lide, bliver ret bange for dem, men kan dog tage mig sammen til at smaske dem hvis jeg er helt alene og de er for store til jeg tør have dem kravlende rundt i huset....

Og ja så er jeg bare heller ikke særlig gode venner med telefonen, når det gælder samtaler, altså hvor man skal ringe til folk... Jeg kan ringe til mine forældre, min søster og min kæreste uden problemer, men alle andre tager det mig gerne flere dage at tage mig mod nok til at ringe til dem, uanset om det er familie, venner, lægen eller noget helt fjerde.... Jeg bryder mig generelt ikke om at tale i telefon, er meget bedre til at skrive mails eller sms.... Har altid kunne udtrykke mig bedre på skrift, hvor man kan rette i det til det er helt rigtigt, tænk hvis jeg ringer og kommer til at sige noget forkert, så er løbet jo lissom kørt... Uha det er farligt at snakke i tlf med andre mennesker...

Nå ja og fyrværkeri og tunneller hvor der er vand over... Er sikker på jeg får fyrværkeri i øjnene, og tunnellerne revner lige mens jeg kører igennem og jeg drukner...

Anmeld

23. januar 2014

o1Mutte

esioul skriver:

Min venindes fritter

Fritter er søøøde  

Anmeld

23. januar 2014

M &.I

Krussedulle skriver:

Edderkopper og trapper!

lige Spørger trapper med du trapper du går ned og op??

Anmeld

23. januar 2014

o1Mutte

Krussedulle skriver:

Edderkopper og trapper!

Trapper?? Hvad har sådan en gjort dig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.