Har du en fobi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2014

o1Mutte

Masig skriver:

Nej så er det nok ikke pga filmen...

Jeg googlede faktisk engang "telefonfobi" eller bange for at tale i telefon, og det viser sig faktisk at der er ret mange der har det problem... Ville nu ønske jeg kunne finde ud af det, er ikke interesseret i at være en dum tlf sælger, men med min uddannelse i kommunikation, kan man ikke rigtigt komme uden om at skulle tale i tlf i de stillinger man normalt ville besidde... 

Mon en psykolog kunne hjælpe? Eller det er måske for ekstremt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

Muhmi

Masig skriver:

Modsætninger mødes 

Men altså helt ærligt, store mænd og bitte små søde, bløde mus.... De er nogle kujoner hehe...

Højst sandsynligt

Det er de, mus er sguda mega nusser

Anmeld

23. januar 2014

Mother-love

Muhmi skriver:

Præcis... Mine haner har kun været på mig én gang og så har de enten fået et slag eller et spark og så gjorde de ikke det mere... De kan jo TYDELIGT mærke hvem de kan løbe om hjørner med og hvem de ikke kan

Altså de klassiske.
Edderkopper
Hajer
Krabber

Men så er jeg også vildt bange for knive. Altså andre der står med knive i et køkken.
Hvorfor ved jeg faktisk ikke. Men har en eller anden underlig ide om at de snubler over i mig

Og så har jeg det bestemt ikke godt med at køre ved siden af lastbiler og busser.
Hvilket nok kommer af at jeg er blevet kørt ned på knallert af begge to.
Og engang hvor jeg var ude og køre med min mor hvor jeg sad på bagsædet og en lastbil trak over i os. Jeg kunne bare se hans dæk kørte op af døren hvor jeg sad

Og så har jeg en eller anden forbi overfor marsvin, er sikker på de bidder

Anmeld

23. januar 2014

Masig

o1Mutte skriver:

Hahah det er min mand også Han åbnede engang vores skab hvor der skvattede en mus ud Han hamrede skabet i og skreg som en tøs Jeg fløj derud og så musen Var helt færdig af grin..

Og skyndte mig selvfølgelig at dele hans ydmygelse på facebook 

Haha, ja alle skal da vide hvad den stakkels mand har været ude for hehe... Kunne jeg også sagtens have fundet på... 

Anmeld

23. januar 2014

Masig

o1Mutte skriver:

Mon en psykolog kunne hjælpe? Eller det er måske for ekstremt  

Det ved jeg ikke... Jeg har bare lært at være ærlig, når jeg søger job eller folk beder mig om at ringe til nogen, og sige at det kan jeg bare ikke... Så må de jo finde sig i det og gøre det selv eller finde en anden der kan... Gider ikke have et job hvor jeg skal gå og have ondt i maven hver dag fordi jeg er tvunget til at ringe til fremmede hele tiden... 

Anmeld

23. januar 2014

Laulund87

Min mand er rædselsslagen for frøer og slanger. Når det gælder frøerne mobber jeg ham SÅ meget

Synes det er hylende morsomt at han er så bange for alt fra bitte små frøer til store tudser. Har muligvis ligesom jagtet ham en smule med en lille frø i hånden

Anmeld

23. januar 2014

Michella2

o1Mutte skriver:

Jeg har engang jokket på sådan en lille frø.. Det lød som en lille ballon der sprang.. Jeg tudede resten af vejen hjem.. Synes det var SÅ synd for den  

Aaarhgggg!!!!! Det er lige præcis det jeg bare sleeeeet ikke kan have!! Aaad!!  Til dig, din stakkel :-)

Anmeld

23. januar 2014

Masig

Højst sandsynligt

Det er de, mus er sguda mega nusser

Ja da.. Især den lille hvide med røde øjne, jeg havde som kæledyr for mange år siden hehe... Beethoven hed den... Efter den store skt bernhardshund du ved haha....

Anmeld

23. januar 2014

twinny

Masig skriver:

Jaaa, det var da det den hed  Ja den er virkelig dårlig!! Men han ser nu meget sød ud ham gutten, så jeg kan godt lige klare at se den en gang imellem når man får zappet over på den på tv hehe....

Jamen de der telefoner er virkelig irriterende, jeg ved ikke hvad det er der gør det, men jeg føler virkelig jeg med garanti vil dumme mig hvis jeg ringer til en person... Og det værste: hvad nu hvis jeg ikke kan slippe af med personen igen, når jeg ikke gider snakke mere...?? Ej, men det kan jeg bare ikke, holder mig bare til sms og mails hehe...

Haha  nej den er ikke god. 

Jeg har det sværeste med de akavet pauser og hvem skal nu sige noget osv! Haha 

Anmeld

23. januar 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Regnorm!!  Jeg hyperventilerer, skriger og hopper langt væk!! Hader dem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.