Haha
, ej undskyld, men du har sgu nogle sjove fobier
I hvert fald, tankerne bag fobierne 
Anders er også bange for høns (Især hanen) så det var for det meste mig der var nede og hente æg da vi havde høns, han gik kun derind hvis hanen var udenfor
Selvom jeg utallige gange har fortalt ham "DU ER MEGET STØRRE!! Hvis de angriber, så kickflip dem, så skal de sgu nok lade dig være!"
Men ja, sådan er det jo med en fobi, den går ikke væk bare fordi andre synes den er fjollet 
Har det selv ikke for godt med at bade i havet, gør det aldrig alene (For det kunne jo være hajen tog den jeg bader med) Ja jeg er led, I know 
Mine fobier:
- Er meget bange for højder, kan ikke stå på en stol uden at det svimler for mig..
- At flyve.. Eller er ikke bange for at flyve, er bange for lige pludselig IKKE at flyve mere..
- Edderkopper (Men kun de store, har været rigtig slemt tidligere, men har lært mig selv ikke at være bange for de små)
- Mange mennesker samlet på et sted (Strøget om sommeren er et HELVEDE)
- Så underligt som det så end lyder, så er jeg skrækslagen for nørreport station. Står altid af stoppet før og tager bussen, eller går. (Oplagt valg til terror ville være dernede)
Heldigvis bor jeg i Jylland nu og har bil, så det er heldigvis ikke så tit jeg kommer der mere
Men ja, utroligt at jeg overhovedet tør bevæge mig ud for døren kan jeg da se... Vidste ikke helt jeg var så bange før nu 
Anmeld