Har du en fobi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2014

Masig

o1Mutte skriver:

Tro mig min mand morer sig også vældigt over at jeg kan komme fra bilen og ind i huset ved svigerforældrene, uden knap at røre jorden, i mens jeg hviner som en lille pige...  

Aner ikke hvor jeg har den med hajerne i svømmehallen fra.. Det var bare en tanke der slog mig engang.. Og den har hængt ved  

Hehe den med telefonen er sjov  

Jeg er ikke bange for køer (er landmand) men har dog en sund respekt for en ko der lige har født en kalv, og tyrene  

Hmm har engang set en film om hajer der bliver eksperimenteret på. De holdes jo så i bassiner og bliver så manipuleret med så de bliver vildt kloge, og vil så slå de mennesker ihjel som har skabt dem... Måske du ahr set den film engang og har det derfra hehe.... Ej ved det ikke, men synes nu det er sjovt du har den tanke om svømmehallen...

Ja det med telefonen er fuldstændig latterligt, men jeg kan simpelthen ikke... Har før forsøgt mig med telefonsalg (både som en af de der mega trælse tlf sælgere, men også i forbindelse med opstart af virksomhed), og jeg tør simpelthen ikke ringe til dem... Altså jeg får ondt i maven, ryster, hjertebanken og alt det der.... Det er totalt fjollet, altså de aner jo ikke hvem jeg er, hvor jeg er, eller hvordan jeg ser ud, men jeg er så nervøs.... Selv lægen er farlig, bestiller altid tid over nettet, for tænk hvis jeg kom til at sige noget forkert når jeg skulle bestille en tid.. armen det er langt ude...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

o1Mutte

Rockertand skriver:

He-he, var lige inde og tjekke, for jeg mente nok, at du var landmand - håber ikke, at der er fjerkoste på den gård, du arbejder på

det var der det sidste sted De går bare ikke hvor jeg var  

Anmeld

23. januar 2014

Muhmi

Haha , ej undskyld, men du har sgu nogle sjove fobier I hvert fald, tankerne bag fobierne

Anders er også bange for høns (Især hanen) så det var for det meste mig der var nede og hente æg da vi havde høns, han gik kun derind hvis hanen var udenfor Selvom jeg utallige gange har fortalt ham "DU ER MEGET STØRRE!!  Hvis de angriber, så kickflip dem, så skal de sgu nok lade dig være!" Men ja, sådan er det jo med en fobi, den går ikke væk bare fordi andre synes den er fjollet

Har det selv ikke for godt med at bade i havet, gør det aldrig alene (For det kunne jo være hajen tog den jeg bader med) Ja jeg er led, I know 

Mine fobier:

• Er meget bange for højder, kan ikke stå på en stol uden at det svimler for mig.. 
  • At flyve.. Eller er ikke bange for at flyve, er bange for lige pludselig IKKE at flyve mere..
  • Edderkopper (Men kun de store, har været rigtig slemt tidligere, men har lært mig selv ikke at være bange for de små)
  • Mange mennesker samlet på et sted (Strøget om sommeren er et HELVEDE)
  • Så underligt som det så end lyder, så er jeg skrækslagen for nørreport station. Står altid af stoppet før og tager bussen, eller går. (Oplagt valg til terror ville være dernede)

Heldigvis bor jeg i Jylland nu og har bil, så det er heldigvis ikke så tit jeg kommer der mere Men ja, utroligt at jeg overhovedet tør bevæge mig ud for døren kan jeg da se... Vidste ikke helt jeg var så bange før nu

Anmeld

23. januar 2014

o1Mutte

modesty skriver:

Går ud fra at du mener fobi. 

Ja, jeg er enormt bange for at køre bil. Jeg begynder at svede og mine hænder ryster og jeg kan slet ikke koncentrere mig. Sindssygt bange for at komme til at køre nogen ned.

Den er ikke så underlig, men altså. 

Ja, fobi My bad  

Kender faktisk flere der er bange for at KØRE bilen, men de er ikke bange for at være passager (og nu googlede jeg lige ordet ''passager'' for at sikre mig at det var stavet korrekt

Anmeld

23. januar 2014

Masig

Michella2 skriver:

Jeg er panisk bange for  frøer, snegle og regnorme!!

edderkopper er heller ikke min stil, men hellere en edderkop end en frø  Så våde efterårsdage hvor alle tre dyr kommer frem, gemmer jeg mig indenfor..

den værste dag i mit liv var en våd efterårsdag ude hos min far. vejen vrimlede med små frøer. Jeg blev båret hjem 

Haha frøer er søde... Hvis jeg ser en frø på vejen, så tager jeg den op og sætter den ind på græsset i siden, så den ikke bliver kørt ned... Måske får den lige et lille nus på hovedet også hehe...

Anmeld

23. januar 2014

Laulund87

LinLin skriver:

Jeg har ingen direkte fobier... Men jeg går udenom lygtepæle hvis der sidder en fugl på dem - er bange for at få en klat i hovedet
Er også bange for at få en raketpind i hovedet og i år var jeg faktisk kun en meter fra det!!

Jeg synes edderkopper er ulækre og jeg bryder mig heller ikke om de der flagermus der flyver frit om ørerne på en i Randers regnskov, men det er ikke sådan jeg løber skrigende væk eller begynder at ryste/svede/græde...

Hahaha jeg er panisk angst for flagermus og jeg HADER når vi er i regnskoven af den grund. Så sent som i december susede der en lige forbi mig og så var jeg smuttet. Bare spørg Tauf, det så sikkert sjovt ud

Anmeld

23. januar 2014

twinny

Alt der flyver af levende væsner (selv fluer og natsværmer). 

Telefonsamtaler med fremmed eller folk jeg kender mindre godt. 

Og hajer

Anmeld

23. januar 2014

M &.I

jeg har set en program om hajer kunne godt komme ind i svømmehallen og har spist små piger ved ikke om i har set..  jeg er bange for hajer , edderkoppen, kakerlakker!!! den er squ ulækkert rrrr... 

Anmeld

23. januar 2014

Rockertand

Michella2 skriver:

Jeg er panisk bange for  frøer, snegle og regnorme!!

edderkopper er heller ikke min stil, men hellere en edderkop end en frø  Så våde efterårsdage hvor alle tre dyr kommer frem, gemmer jeg mig indenfor..

den værste dag i mit liv var en våd efterårsdag ude hos min far. vejen vrimlede med små frøer. Jeg blev båret hjem 

Er ikke bange for frøer - men havde dog en ret ulækker oplevelse, da jeg for mange år siden servicerede en udendørs swimmingpool.....da jeg skulle tømme skimmeren var der nogle små frøer i - det opdagede jeg dog først, da jeg spidede én med en finger, fy for....., det var klamt!

Siden jeg tog kemikursus for snart 20 år siden, har jeg ikke været i hverken svømmehal eller spabad (selvom vi selv har et), føjes, hvad der er i sådan noget vand!!
Har altid undret mig over, at gravide er hysteriske med parfume, hårfarve og så videre - men de går gladeligt i svømmehallen, uvidenhed gør nogle nogle gange glad

Anmeld

23. januar 2014

o1Mutte

Masig skriver:

Hmm har engang set en film om hajer der bliver eksperimenteret på. De holdes jo så i bassiner og bliver så manipuleret med så de bliver vildt kloge, og vil så slå de mennesker ihjel som har skabt dem... Måske du ahr set den film engang og har det derfra hehe.... Ej ved det ikke, men synes nu det er sjovt du har den tanke om svømmehallen...

Ja det med telefonen er fuldstændig latterligt, men jeg kan simpelthen ikke... Har før forsøgt mig med telefonsalg (både som en af de der mega trælse tlf sælgere, men også i forbindelse med opstart af virksomhed), og jeg tør simpelthen ikke ringe til dem... Altså jeg får ondt i maven, ryster, hjertebanken og alt det der.... Det er totalt fjollet, altså de aner jo ikke hvem jeg er, hvor jeg er, eller hvordan jeg ser ud, men jeg er så nervøs.... Selv lægen er farlig, bestiller altid tid over nettet, for tænk hvis jeg kom til at sige noget forkert når jeg skulle bestille en tid.. armen det er langt ude...

Har faktisk set den film, men det er ikke så længe siden.. Så den kan jeg vist ikke give skylden  

Jamen det er jo reelt nok når du bliver så bange/utilpas ved at telefonere Har bare aldrig hørt om det før Og nej, telefonsælger er nok ikke den rette karriere for dig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.