Den værste julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2013

O&L

Hmm den er ikk så svær!.
Da jeg var 18-19 fik jeg en rød glimmer dildo af min papstorebror .. den skulle selvfølgelig åbnes og sendes på runde jesus hvor var det dog piiiinligt!!

det skal lige siges vi altid har lavet pjat med hinanden og været papsøskende siden vi gik i børnehave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

MH82

Den værste gave jeg nogensinde har fået var fra min far og stedmor nogle år tilbage.

De havde selv købt sig en ny fed dvd-optager og hvad gør man så med den gamle brugte dvd-afspiller (som fra ny kostede 300 kr). Den fik jeg da i julegave, men ikke nok med det. De pakkede den gamle ind i kassen fra den nye optager, så prøv lige at spørge hvor skuffet jeg blev da jeg åbnede kassen.

Magen til frækhed skal man kigge længe efter..

Anmeld

11. december 2013

Benjamins'mor

SanJose skriver:

Hvad er den værste julegave du har fået, eller den julegave som du måske ikke lige havde ønsket dig?

Da jeg var 12 år fik jeg 3 par bukser i str. 6 år. Hold op jeg var ked af det.

Anmeld

11. december 2013

MorTil4<3

hmm måtte virkelig tænke over denne her

men kan faktisk godt huske da jeg var omkring de 12 år .
min far havde fundet nye dame og vi skulle holde jul med hende og hendes familie som var noget så søde, men absolut ikke havde forstand på børn hehe -.
jeg fik som 12 årig en malemappe fra Pocahontas med dertil farver til
ha ha ha , , jeg kan huske mit sure triste fjæs da jeg så den hehe
tror ikke jeg havde (leget) med sådan noget i efterhånden et par år hehe ..
det er sådan noget jeg gir nu til vores 3 årige hehe . .

Anmeld

11. december 2013

twinny

Jeg har aldrig fået sådan nogle slemme nogen. 

Men en pinlig gave var, da min søster havde købt bh og g streng til mig. Jeg var nok 12 og hele familien var der. 

Anmeld

11. december 2013

asff

SanJose skriver:

Hvad er den værste julegave du har fået, eller den julegave som du måske ikke lige havde ønsket dig?

Ja altså.. Første jul min kæreste skulle holde med mig, var hos mine forældre for 4 år siden. Jeg ønskede mig en ny bh i str 70b. Hvad jeg åbnede foran hele familien var; en bh i str 85D, g-strenge i str 46 (brugte 34) hofteholder i str xxl og støttestrømper, fordi han havde forvekslet de selvsiddende. Jeg blev faktisk MEGET ked af det, troede at han så mig som en kæmpe. Men det mest pinlige var nok at min far sad med øjne der kunne dræbe, mens min mor synes det var en FANTASTISK gave. Kæresten har faktisk aldrig købt undertøj til mig siden 

Anmeld

11. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
asff skriver:

Ja altså.. Første jul min kæreste skulle holde med mig, var hos mine forældre for 4 år siden. Jeg ønskede mig en ny bh i str 70b. Hvad jeg åbnede foran hele familien var; en bh i str 85D, g-strenge i str 46 (brugte 34) hofteholder i str xxl og støttestrømper, fordi han havde forvekslet de selvsiddende. Jeg blev faktisk MEGET ked af det, troede at han så mig som en kæmpe. Men det mest pinlige var nok at min far sad med øjne der kunne dræbe, mens min mor synes det var en FANTASTISK gave. Kæresten har faktisk aldrig købt undertøj til mig siden 

Av av av av av  Gud hvor kikset 

Anmeld

11. december 2013

Frk. Himmelblå

MH82 skriver:

Den værste gave jeg nogensinde har fået var fra min far og stedmor nogle år tilbage.

De havde selv købt sig en ny fed dvd-optager og hvad gør man så med den gamle brugte dvd-afspiller (som fra ny kostede 300 kr). Den fik jeg da i julegave, men ikke nok med det. De pakkede den gamle ind i kassen fra den nye optager, så prøv lige at spørge hvor skuffet jeg blev da jeg åbnede kassen.

Magen til frækhed skal man kigge længe efter..

Hold da op!! 

Syntes de selv, det var sjovt, eller mente de det alvorligt?!

Anmeld

11. december 2013

Pcokate

SanJose skriver:

Da jeg blev 8 begyndte jeg at få håndklæder m.m. Af den ældre del af familien istedet for legetøj o.l. Ødebat var det en nitte de første par år

Anmeld

11. december 2013

Frk. Himmelblå

asff skriver:

Hahahahahahahahahahahahahahahaha!!!

Hvad fanden havde han forestillet sig?

LOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.