Den værste julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.558 visninger
96 svar
150 synes godt om
10. december 2013

SanJose

Hvad er den værste julegave du har fået, eller den julegave som du måske ikke lige havde ønsket dig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

Troldemommi

SanJose skriver:

Hvad er den værste julegave du har fået, eller den julegave som du måske ikke lige havde ønsket dig?

Jeg kan ikke lide at få sko i julegave  De er altid for små jeg har større fødder end man skulle tro, og jeg syntes det er lidt pinligt 

Monica

Anmeld

10. december 2013

Michella2

SanJose skriver:

Min kæreste havde købt en parfume til mig, og jeg tænker selvfølgelig at han jo kender mig så den må være rigtig go!! Det viser sig så at den nærmest stinker af blandede parfumer, og han havde købt den uden selv at dufte den inden. Han havde selvfølgelig heller ikke fået en lille prøve med af den, og eftersom jeg havde brudt emballage, så kunne den ikke byttes!! ØV hvor var jeg skuffet (det år havde jeg givet ham hans ypperste yndlings parfume)

Det må være min værste gave 

Anmeld

10. december 2013

Aabye

SanJose skriver:

Jeg HADER at få gavekort til Matas.. Og hvert år får jeg et af svigerfar og hans dame.. Har sagt det til dem såååååå mange gange nu.. Men hvert år ligger der et dumt gavekort til matas.. 

Det skal lige siges at jeg ikke har handlet i matas i rigtig mange år.. Og heller aldrig kommer til det igen.. 

Anmeld

10. december 2013

Sijac

SanJose skriver:

Generelt tøj men særligt undertøj.. Min familie havde i en årgang for vane at give mig undertøj i str. 70A og jeg brugte på det tidspunkt 75C/D - nu ville det bare være pinligt pga størrelsen..

Generelt HADER jeg bare at få tøj - jeg kan næsten ikke købe tøj til mig selv, så jeg ved ikke hvordan andre skulle kunne..

Anmeld

10. december 2013

jydeinden

tror det må være diverse cremer.. der er altid en masse parfume i, og dér er jeg ret hys.

Anmeld

10. december 2013

Maja88

Min mand gav mig et år en badevægt!!!!!! 

Anmeld

10. december 2013

Laulund87

Plejeprodukter til hud og hår. Det siger mig intet og den smule jeg bruger, vil jeg gerne selv købe

Anmeld

10. december 2013

EnSødMor

SanJose skriver:

Sokker!! Det absolut værste!! ;-) 

Anmeld

10. december 2013

CroQuis

Den værste gave jeg har fået, var engang jeg var teenager.. Jeg fik den af min moster, og det var en "slankecreme"..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.