Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min ex-bonusfarmor gav mig altid gaver, som om hun havde glemt hvor gammel jeg var.. Som 15 årig fik jeg fx en barbiedukke
Derudover har jeg engang fået et undertøjssæt fra D&G - jeg var 13 og havde IKKE fået bryster endnu, og det var str. 80B Til gengæld var der byttebon med, så jeg byttede det i Magasin/el. Salling og fik 500 kroner Så hadegave var det bestemt ikke, bare en suuuper underlig gave
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SanJose skriver: Hmm.. Altså jeg ville nok være rimelig glad for sådan et sæt i dag, men som hhv. 6 og 10-årig? Gad vide hvad de tænkte på, da de købte gaverne?
Hmm.. Altså jeg ville nok være rimelig glad for sådan et sæt i dag, men som hhv. 6 og 10-årig? Gad vide hvad de tænkte på, da de købte gaverne?
SanJose skriver: Hvad er den værste julegave du har fået, eller den julegave som du måske ikke lige havde ønsket dig?
Hvad er den værste julegave du har fået, eller den julegave som du måske ikke lige havde ønsket dig?
Jeg fik engang en eltandbørste og et varetæppe af min mand....sooooo romantic!
Baby2010/2013 skriver: Jeg fik engang en eltandbørste og et varetæppe af min mand....sooooo romantic!
Meget romantisk Eller.. Men det er da i hvert fald praktisk!
SaraL skriver: Vi var lige flyttet på landet i et gammelt hus, og min mor er sådan lidt af en gør-det-selv freak, så hun mente at det var da lige det vi havde brug for
Vi var lige flyttet på landet i et gammelt hus, og min mor er sådan lidt af en gør-det-selv freak, så hun mente at det var da lige det vi havde brug for
Jooeh.. Så kunne I da også gøre lidt gavn
Viskestykker - fik vi sidste år og det er virkelig bare så upersonligt synes jeg, men okay, er da alligevel taknemmlig for overhoved at få en gave.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128