Den værste julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2013

mommy1991

Min ex-bonusfarmor gav mig altid gaver, som om hun havde glemt hvor gammel jeg var.. Som 15 årig fik jeg fx en barbiedukke 

Derudover har jeg engang fået et undertøjssæt fra D&G - jeg var 13 og havde IKKE fået bryster endnu, og det var str. 80B   Til gengæld var der byttebon med, så jeg byttede det i Magasin/el. Salling og fik 500 kroner Så hadegave var det bestemt ikke, bare en suuuper underlig gave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2013

SaraL

SanJose skriver:

Hmm.. Altså jeg ville nok være rimelig glad for sådan et sæt i dag, men som hhv. 6 og 10-årig? Gad vide hvad de tænkte på, da de købte gaverne? 

Vi var lige flyttet på landet i et gammelt hus, og min mor er sådan lidt af en gør-det-selv freak, så hun mente at det var da lige det vi havde brug for

Anmeld

12. december 2013

1990h

SanJose skriver:

Hvad er den værste julegave du har fået, eller den julegave som du måske ikke lige havde ønsket dig?

en porcelens gris til haven fra en gårdbutik med 500kr proppet op i hullet under den..

AF MIN DAVÆRENDE KÆRESTE!!!. .han havde glemt at købe gave og troede jeg ønskede penge da jeg plejer at ønske mig det til min fødselsdag den 28/12..dog vil jeg helst ha' gaver til jul..bare ikke pyntegrise

Anmeld

12. december 2013

Baby2010/2013

Jeg fik engang en eltandbørste og et varetæppe af min mand....sooooo romantic! 

Anmeld

12. december 2013

SanJose

Baby2010/2013 skriver:

Jeg fik engang en eltandbørste og et varetæppe af min mand....sooooo romantic! 

Meget romantisk  Eller.. Men det er da i hvert fald praktisk!

Anmeld

12. december 2013

SanJose

SaraL skriver:

Vi var lige flyttet på landet i et gammelt hus, og min mor er sådan lidt af en gør-det-selv freak, så hun mente at det var da lige det vi havde brug for

Jooeh.. Så kunne I da også gøre lidt gavn 

Anmeld

13. december 2013

MariaKyedDK

SanJose skriver:

Hvad er den værste julegave du har fået, eller den julegave som du måske ikke lige havde ønsket dig?

Viskestykker - fik vi sidste år og det er virkelig bare så upersonligt synes jeg, men okay, er da alligevel taknemmlig for overhoved at få en gave. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.