Den værste julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2013

Savannah

SanJose skriver:

Det er bare så ledt! Forstår ikke hvorfor man skal pakke ind i æsker, hvor andet end indholdet er afbilledet? 

Ja, jeg blev lidt skuffet og jeg bryder mig ikke om at være utaknemmelig.. Men av.

Det er kun ok hvis man pakker ind i en skod æske, fx Coco pops eller lign

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2013

2721

Jeg har haft min del af uheldige gaver, mere eller mindre bevidst.
Den ene var da en tidligere kæreste havde været ude og købe julegave til mig, et sæt undérrtøj og en natkjole.
Han havde fået sørrelser, så den burde jo have været rimelig sikker, men manden i undértøjsforretningen havde sagt til min kæreste at jeg kunne umuligt være en DD foroven og en xs forneden og overtalt ham til at købe en giga g-strengi str L.

Synes det var pinligt at åbne frækt undertøj foran familien, men værre varfølelsen af at modtage den g-streng. Kan huske jeg blev så ked og tænkte hvad tror han om mig.
Bortset fra det var undertøjet superflot. Sært var det dog da hans lillebror på 13 år fortalte at det var ham der havde valgt det

Anmeld

12. december 2013

Momo

Hmm jeg tror aldrig jeg har fået en hadegave, jeg er meget taknemmelig for alt hvad jeg får men jeg mangler også altid alt så jeg kan bruge alt griner  

Men jeg bliver rigtig ked af det på mine børns vegne når de bare får en konverlut med penge i så de selv kan gå ud og købe en gave, det de simpelthen ikke gamle nok til at forstå og jeg synes det er så synd for dem når jeg ser deres skuffet øjne. 

Anmeld

12. december 2013

SaraL

Den værste julegave jeg har fået må have været da jeg fik en boremaskine + en arbejdsbænk i julegave af min mor, da jeg var 10 år gammel.. Jeg havde vist ønsket mig legetøj, så jeg var SÅ skuffet Min lillebror, der kun var 6 år dengang, fik det samme

Anmeld

12. december 2013

SanJose

SaraL skriver:

Den værste julegave jeg har fået må have været da jeg fik en boremaskine + en arbejdsbænk i julegave af min mor, da jeg var 10 år gammel.. Jeg havde vist ønsket mig legetøj, så jeg var SÅ skuffet Min lillebror, der kun var 6 år dengang, fik det samme

Sådan en rigtig boremaskine 

Anmeld

12. december 2013

Team Putte

SanJose skriver:

Ah, sådan et fik jeg af min mormor til min konfirmation. Kan huske at jeg sad og tænkte over hvad filan jeg skulle bruge det til. Hun havde samme forklaring som du skriver; at man som ung kvinde altid kunne bruge et lommetørklæde, når man skulle i byen.  Det har bare ligget i min konfirmationsmappe lige siden. 

gad vide hvad mormor lavede når hun gik i byen der krævede lommetørklæde

Anmeld

12. december 2013

Carina:-)

Da jeg for mange år siden var på gavefod med min mor fik jeg et aflagt sæt tøj som hun havde haft på flere gange til familiefester.

Jeg var 22 og hun var 59 og det var sådan et syntetisk grønt sæt som da var meget nydeligt til en ældre dame....

Anmeld

12. december 2013

SaraL

SanJose skriver:

Sådan en rigtig boremaskine 

Ja en rigtig boremaskine, fik vist endda også ekstra bor med

Anmeld

12. december 2013

SanJose

SaraL skriver:

Ja en rigtig boremaskine, fik vist endda også ekstra bor med

Hmm.. Altså jeg ville nok være rimelig glad for sådan et sæt i dag, men som hhv. 6 og 10-årig? Gad vide hvad de tænkte på, da de købte gaverne? 

Anmeld

12. december 2013

mch

SanJose skriver:

Hvad er den værste julegave du har fået, eller den julegave som du måske ikke lige havde ønsket dig?

synes aldrig jeg har fået nogle forfærdelige gaver, men har prøvet hvor en synes det havde været sjovt at pakke meget små gaver ned i en gigantisk papkasse med små flamingokugler i, det tog mig 1½ time om at rode hele kassen igennem og være sikker på der ikke var mere i den, jeg var til sidst så træt af den at jeg overvejede at smide kassen ud og så måtte det bare være ærgerligt hvis der var mere i den :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.