Den værste julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2013

Gittemor09

den værste julegave for mig ville være at få afvide et familiemedlem var syg, eller andet forfærdeligt...

jeg har ikke fået gaver siden jeg fik min datter for 4 år siden... så hvis jeg fik en gave ville jeg blive super glad, uanset indholdet...

så jeg vil slet ikke stille mig op som en der er "kræsen"...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

SanJose

Gittemor09 skriver:

den værste julegave for mig ville være at få afvide et familiemedlem var syg, eller andet forfærdeligt...

jeg har ikke fået gaver siden jeg fik min datter for 4 år siden... så hvis jeg fik en gave ville jeg blive super glad, uanset indholdet...

så jeg vil slet ikke stille mig op som en der er "kræsen"...

Jeg er heller ikke kræsen eller utaknemlig, men alligevel er der da gaver jeg bryder mig mindre om end andre.

Som f.eks. dengang hvor min mormor og morfar havde købt et krus med mit navn på. Dog var der bare lige den hage ved gaven, at de havde købt med et andet navn på, fordi de ikke kunne få et med mit eget. Min mor var rasende og jeg selv var lidt skuffet over gaven. Så kunne man da i det mindste have fundet noget andet. Men min morfor var af den overbevisning at det var lidt pjattet at være ked af at få en gave uden det rigtige navn på. Det var jo et fint krus.

Anmeld

10. december 2013

TbCp

Jeg har siddet er og tænkt og tænkt og kunne bare ikke komme på noget... Men så slog det mig! Da jeg var i starten af 20'erne fik jeg en gave, hvor jeg virkelig ikke vidste hvordan jeg skulle reagere. Min daværende kærestes farmor gav mig en pakke lommetørklæder... Altså de der stof nogle, som gamle mænd går med i lommen... Jeg forsøgte virkelig at se glad ud og sige pænt tak og den søde gamle dame sagde "jaaa sådan nogle kan man jo altid bruge, når man er sådan en ung pige der går ud." 

jaaa joooo 

Anmeld

11. december 2013

Kløver

SanJose skriver:

Jeg er heller ikke kræsen eller utaknemlig, men alligevel er der da gaver jeg bryder mig mindre om end andre.

Som f.eks. dengang hvor min mormor og morfar havde købt et krus med mit navn på. Dog var der bare lige den hage ved gaven, at de havde købt med et andet navn på, fordi de ikke kunne få et med mit eget. Min mor var rasende og jeg selv var lidt skuffet over gaven. Så kunne man da i det mindste have fundet noget andet. Men min morfor var af den overbevisning at det var lidt pjattet at være ked af at få en gave uden det rigtige navn på. Det var jo et fint krus.

Neeeej tak for kruset, skal nu tage navneforandring til Tove

Anmeld

11. december 2013

Kløver

Da jeg var und teenager, fik jeg noget billigt shampoo med æblecider, meget syntetisk. Fik det aldrig brugt

Ellers tror jeg ikke jeg sådan har fået en hade gave eller noget som ikke kan byttes hvis det var helt ved siden af har feks flere år fået parfumer jeg måtte bytte, da jeg havde så meget jeg ikke kunne nå at bruge det.

Anmeld

11. december 2013

SanJose

Da jeg var und teenager, fik jeg noget billigt shampoo med æblecider, meget syntetisk. Fik det aldrig brugt

Ellers tror jeg ikke jeg sådan har fået en hade gave eller noget som ikke kan byttes hvis det var helt ved siden af har feks flere år fået parfumer jeg måtte bytte, da jeg havde så meget jeg ikke kunne nå at bruge det.

Jeg har heller ikke fået deciderede dårlige gaver de sidste par år. Men mine forældre har fået sig en lidt mærkelig vane. De spørger hvad vi allerhelst vil have og tager så derefter ud for at købe det. Ulempen er dog at vi så halvanden måned før jul ved hvad vi får i julegave. I år får jeg en blender, en stavblender og en køkkenvægt. Det er noget jeg mangler og gerne vil have, men ville dog gerne have haft overraskelsen med juleaften 

Anmeld

11. december 2013

SHERO

Min søde mormor insisterer på at give gaver til alle, selv
Børnebørns kærester. Og hun har givet en masse ret dårlige lavet. Min kusine kæreste fik et år, en HALV flaske slave vodka, det bragt hvis mere grin end glæde. Men sød er hun altså. Jeg selv har fået en lille syntetisk pels krave, som røg i genbrugen med det samme. Elsker sgu min mormor, men synd hun spilder sine penge på gaver folk ikke bliver glade for..

Anmeld

11. december 2013

Studerendemor

Da jeg var på første semester gav min mor mig en pakke med toiletpapir, pasta og et klippekort til bussen, og sagde: " Du kan lige så godt vende dig til det. Sådan er det at være på SU"  Min far gav mig det år et par løbesko, fordi jeg trængte til at komme i form og løb er en dejlig gratis glæde. Løbeskoene blev jeg (med tiden) rigtig glad for. 

Anmeld

11. december 2013

hekran

Kan virkelig ikke lide af få parfume eller tøj af andre, da jeg selv er meget kræsen, hvad det angår. Et år fik jeg fire slags parfumepakker. Du ved, sådan en med parfume og deo. Vi boede ikke i DK der, så intet kunne byttes. Jeg kunne heldigvis lide én.
Man skal vist nok generelt bare holde sig fra at købe parfume og tøj til andre med mindre det et specificeret, hvilken slags man ønsker sig.
Nåja, ønskede mig engang jeans. Fik et par jeans af min svigerinde.... til en 50årig. For korte, med høj talje og smalle lægge. Jeg brugte dem lidt og derefter blev de mine malerbukser

Anmeld

11. december 2013

MyLove E

Min værste julegave fik jeg for 11år siden da min far døde i december!!

Men af rigtige gaver har jeg ALDRIG fået noget jeg ikke kunne lide. Jeg elsker gaver Synes da kun det er dejligt at folk har gidet at finde noget til mig

Har selvfølgelig byttet noget men det betyder ikke at de var en hade gave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.