Den værste julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2013

SanJose

TbCp skriver:

Jeg har siddet er og tænkt og tænkt og kunne bare ikke komme på noget... Men så slog det mig! Da jeg var i starten af 20'erne fik jeg en gave, hvor jeg virkelig ikke vidste hvordan jeg skulle reagere. Min daværende kærestes farmor gav mig en pakke lommetørklæder... Altså de der stof nogle, som gamle mænd går med i lommen... Jeg forsøgte virkelig at se glad ud og sige pænt tak og den søde gamle dame sagde "jaaa sådan nogle kan man jo altid bruge, når man er sådan en ung pige der går ud." 

jaaa joooo 

Ah, sådan et fik jeg af min mormor til min konfirmation. Kan huske at jeg sad og tænkte over hvad filan jeg skulle bruge det til. Hun havde samme forklaring som du skriver; at man som ung kvinde altid kunne bruge et lommetørklæde, når man skulle i byen.  Det har bare ligget i min konfirmationsmappe lige siden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

SanJose

Weber skriver:

puha . det må nok være det første år min veninde havde "ferie"gave med hjem . orange hjemmesko formet som træsko, med holland ud over det hele . 

tror aldrig jeg har set så mærkelig ud i hovedet . nu har videt bare sjovt med det og glæder mig til at se hvad hun kommer hjem med fra berlin i år  

Det lyder da godt nok også lidt.. specielt  

Anmeld

11. december 2013

SanJose

Olivers-mor skriver:

Hmm den er ikk så svær!.
Da jeg var 18-19 fik jeg en rød glimmer dildo af min papstorebror .. den skulle selvfølgelig åbnes og sendes på runde jesus hvor var det dog piiiinligt!!

det skal lige siges vi altid har lavet pjat med hinanden og været papsøskende siden vi gik i børnehave

Åhh jeg var godt nok død af pinlighed, hvis jeg havde fået det i julegave. Tænk sig at åbne pakken overfor sin familie og så er der en dildo i pakken. Puha  Føler med dig! 

Anmeld

11. december 2013

SanJose

MH82 skriver:

Den værste gave jeg nogensinde har fået var fra min far og stedmor nogle år tilbage.

De havde selv købt sig en ny fed dvd-optager og hvad gør man så med den gamle brugte dvd-afspiller (som fra ny kostede 300 kr). Den fik jeg da i julegave, men ikke nok med det. De pakkede den gamle ind i kassen fra den nye optager, så prøv lige at spørge hvor skuffet jeg blev da jeg åbnede kassen.

Magen til frækhed skal man kigge længe efter..

Ej, det gør man altså bare ikke! 

Anmeld

11. december 2013

Savannah

Sally-Slingshot skriver:

Sidste år fik jeg en masse nisser.. jeg kan virkelig ikke lide nisser!! Har kun få, som har affektionsværdi..

Glemte lige at nævne, at de var sirligt pakket ind i æsken fra kaj Bojesen aben, som jeg ønskede mig.....

Anmeld

11. december 2013

SanJose

Sally-Slingshot skriver:

Glemte lige at nævne, at de var sirligt pakket ind i æsken fra kaj Bojesen aben, som jeg ønskede mig.....

Det er bare så ledt! Forstår ikke hvorfor man skal pakke ind i æsker, hvor andet end indholdet er afbilledet? 

Anmeld

11. december 2013

M (:

SanJose skriver:

Det er bare så ledt! Forstår ikke hvorfor man skal pakke ind i æsker, hvor andet end indholdet er afbilledet? 

Det er kun okay, hvis det er omvendt: altså at det er en virkelig kikset æske, og den gode ØNSKEDE gave ligger indeni

Anmeld

11. december 2013

SanJose

M (: skriver:

Det er kun okay, hvis det er omvendt: altså at det er en virkelig kikset æske, og den gode ØNSKEDE gave ligger indeni

Ja præcis  Men at tage en æske fra noget man virkelig ønsker sig og ligge noget hjernedødt i, er altså ikke pænt!

Anmeld

11. december 2013

M (:

SanJose skriver:

Ja præcis  Men at tage en æske fra noget man virkelig ønsker sig og ligge noget hjernedødt i, er altså ikke pænt!

Nej det er tarveligt - og kun sjovt for giveren af gaven.. 

Anmeld

11. december 2013

Skruuk

SanJose skriver:

Ah, sådan et fik jeg af min mormor til min konfirmation. Kan huske at jeg sad og tænkte over hvad filan jeg skulle bruge det til. Hun havde samme forklaring som du skriver; at man som ung kvinde altid kunne bruge et lommetørklæde, når man skulle i byen.  Det har bare ligget i min konfirmationsmappe lige siden. 

Det må nok være for et par år siden da jeg gav min veninde et rigtig flot (synes jeg) sæt øreringene og piercing.
Retur fik jeg så en af de der billige make up pakker fra netto...
Øv, der havde vi nok lige glemt at aftale beløbet :-P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.