Den værste julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2013

asff

Frk. Himmelblå skriver:

Hahahahahahahahahahahahahahahaha!!!

Hvad fanden havde han forestillet sig?

LOL

Jeg ved det ikke, men han fik ikke noget i lang tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

asff

Mor11 skriver:

Av av av av av  Gud hvor kikset 

Ja det var en ...uforglemmelig jul. Men han gik dog ud og købte en lækker taske som undskyldning

Anmeld

11. december 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Værste gave må være da jeg var 13år og hele min store familie var samlet da syntes min storebror og hans kæreste at jeg skulle have en masse g-strenge og en pakke sutter hold op det var pinligt at pakke alle de små pyntede g-strenge op forand alle

Anmeld

11. december 2013

MH82

Frk. Himmelblå skriver:

Hold da op!! 

Syntes de selv, det var sjovt, eller mente de det alvorligt?!

Jep.. De synes selv at det var den super god gave. Så det var samtidig også den eneste jeg fik fra dem.

Gaven er en ting, men at de ikke selv kunne se at den var gal. Det gjorde mig endnu mere skuffet.

Anmeld

11. december 2013

Gittemor09

SanJose skriver:

Jeg er heller ikke kræsen eller utaknemlig, men alligevel er der da gaver jeg bryder mig mindre om end andre.

Som f.eks. dengang hvor min mormor og morfar havde købt et krus med mit navn på. Dog var der bare lige den hage ved gaven, at de havde købt med et andet navn på, fordi de ikke kunne få et med mit eget. Min mor var rasende og jeg selv var lidt skuffet over gaven. Så kunne man da i det mindste have fundet noget andet. Men min morfor var af den overbevisning at det var lidt pjattet at være ked af at få en gave uden det rigtige navn på. Det var jo et fint krus.

visse vasse...

det er bare et spørgsmål om navneforandring

Anmeld

11. december 2013

SanJose

Gittemor09 skriver:

visse vasse...

det er bare et spørgsmål om navneforandring

Jeg skal aldrig og gentager ALDRIG hedde Birgitte! 

Jeg var 10 år gammel, da jeg fik den gave, og husker at jeg virkelig blev ked af det. De kunne da i det mindste have fundet på noget andet eller have bestilt et krus med mit navn på, i stedet for at tænke "det går nok" og "det lægger hun nok ikke mærke til".

Min mor blev så edderspændt rasende, at hun fik byttet koppen til et med mit eget navn på, og samtidig fik jeg en ekstra gave.

Det satte så også ekstra skår i glæden, fordi min mor et par år i forvejen lod min mormor og morfar komme ind i familien igen efter 20 år, hvor de ikke havde snakket sammen. Der skete så mange ting dengang der gjorde at hun ikke havde tillid til dem. De så bare ikke hvad der rørte sig. Så selvom det godt kan være det er en lille ting, fylder det meget, når man i forvejen ikke har den største tiltro til folk.

Anmeld

11. december 2013

Gittemor09

SanJose skriver:

Jeg skal aldrig og gentager ALDRIG hedde Birgitte! 

Jeg var 10 år gammel, da jeg fik den gave, og husker at jeg virkelig blev ked af det. De kunne da i det mindste have fundet på noget andet eller have bestilt et krus med mit navn på, i stedet for at tænke "det går nok" og "det lægger hun nok ikke mærke til".

Min mor blev så edderspændt rasende, at hun fik byttet koppen til et med mit eget navn på, og samtidig fik jeg en ekstra gave.

Det satte så også ekstra skår i glæden, fordi min mor et par år i forvejen lod min mormor og morfar komme ind i familien igen efter 20 år, hvor de ikke havde snakket sammen. Der skete så mange ting dengang der gjorde at hun ikke havde tillid til dem. De så bare ikke hvad der rørte sig. Så selvom det godt kan være det er en lille ting, fylder det meget, når man i forvejen ikke har den største tiltro til folk.

det forstår jeg godt...

Anmeld

11. december 2013

Kløver

MH82 skriver:

Jep.. De synes selv at det var den super god gave. Så det var samtidig også den eneste jeg fik fra dem.

Gaven er en ting, men at de ikke selv kunne se at den var gal. Det gjorde mig endnu mere skuffet.

Hold da op, mangel på situationsfornemmelse!

Give en billig brugt afspiller, det er sådan noget man havde tilbudt i stedet for at smide ud, da ikke som julegave, og så at snyde med den nye æske, hold fast hvor fejt af dem, og forstår godt du er skuffet over de ikke engang ser deres egen bommert

Håber de har oppet sig siden. Det er jo netop meningen man skal glæde til jul

Anmeld

11. december 2013

SanJose

Mumto3 skriver:

i mange år fik brugt kosmetik af min moster i julegave, brugt øjnskygge, brugt læbestift osv 

Ad, det var da godt nok ulækkert!  Hvorfor i alverden finder man da lige på det? 

Anmeld

11. december 2013

SanJose

C-Dog skriver:

Haha.. Gaver fra mine egne børn er skønne.. Gaver fra venners børn som forældrene har tvunget dem til at lave, eller kopper med scanningsbilleder osv fra langt ude fætre og kusiner :-P tanken er sød, men sorry, det er bare ikke passende når man ikke er tæt med børnene. Det står jo bare i et skab og roder...

Altså jeg kan godt gå med til tegninger, men kopper med skanningsbilleder?  Hvorfor? Hvis jeg var bedsteforælder eller lignende var jeg helt sikkert faldet bagover af begejstring, men ikke når det kommer fra fætre/kusiner/langt ud i familien..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.