Den værste julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2013

SanJose

skrivemaskine skriver:

Da jeg var på første semester gav min mor mig en pakke med toiletpapir, pasta og et klippekort til bussen, og sagde: " Du kan lige så godt vende dig til det. Sådan er det at være på SU"  Min far gav mig det år et par løbesko, fordi jeg trængte til at komme i form og løb er en dejlig gratis glæde. Løbeskoene blev jeg (med tiden) rigtig glad for. 

Det var en gave jeg nok var blevet glad for en hvilken som helst anden dag end lige juleaften. Der "forventer" man sig nok noget lidt mere ekstravagant, end toiletpapir og pastaskruer. Løbeskoene ville jeg blive rigtig glad for. Er du vimmer man, de er dyre, hvis man skal ud og have sig et par ordentlige. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

DianaRJS

SanJose skriver:

Hvad er den værste julegave du har fået, eller den julegave som du måske ikke lige havde ønsket dig?

tror det værste jeg nogensinde har fået, eller synes jeg dengang ;P men det var en rejse kuffer med hjul under da jeg var 14, jeg var så sur på min mor over at hun havde købt den ... den dag idag kan vi dog begge kigge tilbage og grine af det, og kufferten blev også brugt flittigt ;P

Anmeld

11. december 2013

ano14316

Jeg har aldrig fået en gave jeg ikke blev glad for... 

Jeg har fået enkelte gaver Jeg ikke fik brugt så meget. Men jeg skriver også altid en lang ønskeseddel med gaver i alle prisklasser... 

Jo én gang var jeg lidt ærgelig over et stort beløb på et gavekort til en butik jeg var stoppet med at handle i for år siden pga dårlig service... 

Anmeld

11. december 2013

Weber

SanJose skriver:

Hvad er den værste julegave du har fået, eller den julegave som du måske ikke lige havde ønsket dig?

puha . det må nok være det første år min veninde havde "ferie"gave med hjem . orange hjemmesko formet som træsko, med holland ud over det hele . 

tror aldrig jeg har set så mærkelig ud i hovedet . nu har videt bare sjovt med det og glæder mig til at se hvad hun kommer hjem med fra berlin i år  

Anmeld

11. december 2013

Lullaby*

Aabye skriver:

Jeg HADER at få gavekort til Matas.. Og hvert år får jeg et af svigerfar og hans dame.. Har sagt det til dem såååååå mange gange nu.. Men hvert år ligger der et dumt gavekort til matas.. 

Det skal lige siges at jeg ikke har handlet i matas i rigtig mange år.. Og heller aldrig kommer til det igen.. 

Jeg kan 100% følge dig i den her.
Jeg HADER også at få gavekort til Matas

Anmeld

11. december 2013

StudPsyk

Laulund87 skriver:

Plejeprodukter til hud og hår. Det siger mig intet og den smule jeg bruger, vil jeg gerne selv købe

Sorry

Anmeld

11. december 2013

Laulund87

Janne T. skriver:

Sorry

Haha tænkte nok den ville komme Men for at det ikke skal være løgn gav jeg det du gav mig en chance, men der gik en uge så stoppede jeg med det. Jeg er så dårlig til at være god ved min hud selvom det ville være godt for mig

Anmeld

11. december 2013

StudPsyk

Laulund87 skriver:

Haha tænkte nok den ville komme Men for at det ikke skal være løgn gav jeg det du gav mig en chance, men der gik en uge så stoppede jeg med det. Jeg er så dårlig til at være god ved min hud selvom det ville være godt for mig

Jeg kender det godt Jeg kom ellers godt i gang med renserutine efter en ansigtsbehandling for nylig, men det er jeg stoppet med igen Har bedre ting at bruge min tid på

Anmeld

11. december 2013

Laulund87

Janne T. skriver:

Jeg kender det godt Jeg kom ellers godt i gang med renserutine efter en ansigtsbehandling for nylig, men det er jeg stoppet med igen Har bedre ting at bruge min tid på

Det har jeg også, selvom jeg har masser af tid haha!

Anmeld

11. december 2013

Sisse Vinther

SanJose skriver:

Tror det var en thermokeddeldragt...
Kunne ikke lige se formålet. For det første var den 2 nr. for stor og kunne ikke byttes, og for det andet havde jeg termoridetøj til formålet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.