SanJose skriver:
Hvad er den værste julegave du har fået, eller den julegave som du måske ikke lige havde ønsket dig?
Jeg fik en gang den grimeste bedstemor-trøje; og ja, den VAR bedstemor-agtig! Sådan en underlig fesen rød med julebroderi på maven..
Gaven var fra mine svigerforældre det første år, jeg var kærester med min nuværende kæreste. Vi holdt ikke jul sammen, og hele aftenen ventede jeg på, at der skulle komme en SMS om, jeg havde fået den forkerte gave. Men ingen SMS kom, og jeg gruede virkelig for, hvordan jeg skulle bede om en byttebon uden at virke utaknemmelig
Der var hverken tydeligt prisskilt fra butikken eller byttemærke på.. 
Da jeg kom derud dagen efter sagde jeg pænt tak for gaven, og de spurgte om jeg kunne bruge den.. Ork, hvad svarer man lige på det?!

Kan ikke huske, hvordan det kom frem, men historien endte lykkeligt, da det senere på dagen viste sig, at jeg HAVDE fået den forkerte gave; de havde købt et krøllejern til mig (som jeg havde ønsket mig), men ingen havde opdaget fejlen, da den forfærdelige trøje var min kærestes bedstemors fødselsdagsgave - og hun fylder først år D 28/12
Anmeld