Den værste julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2013

Monski

Mumto3 skriver:

i mange år fik brugt kosmetik af min moster i julegave, brugt øjnskygge, brugt læbestift osv 

Fy faen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

Mor til Majbørn

Jeg fik engang en røgalarm ...

Anmeld

10. december 2013

Sommerfugl86

Som 22 årig fik jeg den første julegave af min far nogensinde (vokset op uden ham).
Det var et sæt blåt/orange sengetøj, der lignede en skydeskive/ spindelvæv, og der var en dum spyflue med, sådan en nål jeg kunne sætte på betrækket!

Ej det var virkelig grimt!!

Anmeld

10. december 2013

Sommerfugl86

Mor til Majbørn skriver:

Jeg fik engang en røgalarm ...

Sikkerhed frem for alt

Anmeld

10. december 2013

Efterår mor

Billig parfume. Dem til 10 kroner i tiger. 

Anmeld

10. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hader at få tøj. Jeg er selv vildt dårlig til at finde noget jeg kan lide, så det er klart at det er et helt umuligt projekt for andre mennesker, og jeg ved virkelig ikk hvad jeg skal sige når jeg pakker noget op som bare er vildt grimt 

Den pinligste gave må have været da svigermor havde købt et sæt undertøj m hofteholder og strømper og det hele  Vildt kikset at få af hende og vildt akavet at åbne foran hele min familie 

det særeste må have været da jeg var teenager. Havde ønsker mig en specifik cd, og da den lille firkantede gave kom blev jeg bare så glad, men. Det var en komplet forkert cd. Og giveren fortalte så at hun havde ledt efter den jeg ønskede mig, men kunne ikk finde den, så hun købte en anden  Hvorfor finder man så ikk på noget andet???! Eeij det var sært.

Anmeld

10. december 2013

Savannah

Sidste år fik jeg en masse nisser.. jeg kan virkelig ikke lide nisser!! Har kun få, som har affektionsværdi..

Anmeld

10. december 2013

o1Mutte

SanJose skriver:

Hvad er den værste julegave du har fået, eller den julegave som du måske ikke lige havde ønsket dig?

Jeg fik engang ET håndklæde... Nøj jeg var skuffet...

Anmeld

10. december 2013

Lotus86

Da jeg var lille ønskede jeg mig Backstreet Boys cd'en heeelt vild, og var så glad da jeg fik en cd pakke i hånden fra mine forældre, desværre havde min mor set forkert på ønskelisten, så hun havde købt BackSEAT Boys i stedet Nøj jeg var skuffet, det føltes som 100 år før jeg kunne bytte den til den rigtige cd

Anmeld

10. december 2013

M (:

SanJose skriver:

Hvad er den værste julegave du har fået, eller den julegave som du måske ikke lige havde ønsket dig?

Jeg fik en gang den grimeste bedstemor-trøje; og ja, den VAR bedstemor-agtig! Sådan en underlig fesen rød med julebroderi på maven..

Gaven var fra mine svigerforældre det første år, jeg var kærester med min nuværende kæreste. Vi holdt ikke jul sammen, og hele aftenen ventede jeg på, at der skulle komme en SMS om, jeg havde fået den forkerte gave. Men ingen SMS kom, og jeg gruede virkelig for, hvordan jeg skulle bede om en byttebon uden at virke utaknemmelig  Der var hverken tydeligt prisskilt fra butikken eller byttemærke på.. 

Da jeg kom derud dagen efter sagde jeg pænt tak for gaven, og de spurgte om jeg kunne bruge den.. Ork, hvad svarer man lige på det?!

Kan ikke huske, hvordan det kom frem, men historien endte lykkeligt, da det senere på dagen viste sig, at jeg HAVDE fået den forkerte gave; de havde købt et krøllejern til mig (som jeg havde ønsket mig), men ingen havde opdaget fejlen, da den forfærdelige trøje var min kærestes bedstemors fødselsdagsgave - og hun fylder først år D 28/12  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.