Den værste julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2013

SanJose

Maja88 skriver:

Min mand gav mig et år en badevægt!!!!!! 

Av av av.. Den havde jeg godt nok heller ikke været særlig glad for! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

grinny

Har aldrig fået en "hade"gave, men jeg ville være mindre glad for cremer og undertøj, da det er ting jeg helst selv gerne vil købe  

Anmeld

10. december 2013

HopinWishin

Jeg fik engang en karkluds/opvaskebørste-holder af en eks kæreste som mente jeg altid rodede ved håndvasken.. fed....  

Anmeld

10. december 2013

bøllen

SanJose skriver:

Hvad er den værste julegave du har fået, eller den julegave som du måske ikke lige havde ønsket dig?

Det må være det år manden havde købt en vældig sexet kjole tingest til mig. Gå overhovedet ikke i kjoler . Og kunne slet ikke finde en passende  Grimasse. 

Anmeld

10. december 2013

Menne

Måske farligt at skrive her, men gaver lavet af andres børn 

Anmeld

10. december 2013

L&V

Jeg hader at få penge eller gavekort.. kæft jeg syntes det er kedeligt og upersonligt

Anmeld

10. december 2013

Mumto3

i mange år fik brugt kosmetik af min moster i julegave, brugt øjnskygge, brugt læbestift osv 

Anmeld

10. december 2013

Laulund87

Mumto3 skriver:

i mange år fik brugt kosmetik af min moster i julegave, brugt øjnskygge, brugt læbestift osv 

Ad

Anmeld

10. december 2013

Maja88

SanJose skriver:

Av av av.. Den havde jeg godt nok heller ikke været særlig glad for! 

Hehe og det værste ved det var han mente det i en god gerning..

Or det stod jo på min ønskeseddel som jeg havde givet til alle... ønskdde mig en.. men ikke fra ham

Anmeld

10. december 2013

C-Dog

Menne skriver:

Måske farligt at skrive her, men gaver lavet af andres børn 

Haha.. Gaver fra mine egne børn er skønne.. Gaver fra venners børn som forældrene har tvunget dem til at lave, eller kopper med scanningsbilleder osv fra langt ude fætre og kusiner :-P tanken er sød, men sorry, det er bare ikke passende når man ikke er tæt med børnene. Det står jo bare i et skab og roder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.