Tavshed omkring et barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2013

Karina80

Der er kun blevet spurgt 1 gang efter et møde og sagen er derefter lukket. Jeg syntes bare det er ærgerligt, at man ikke kan være åben over for sit/sine barns behov. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2013

Kløver

Yurie skriver:

sjovt at det med håret er det eneste du svare på.

drengen er 18måneder, en lille dreng.

han kan li opmærksomhed, og li at møde nye mennesker.

Ja, han har dobbelt plads, men du ved ikke hvorfor. måske har bare brug for mere hjælp, eller mere ro. og det kan jo være grunden til at de ikke altid kan tage i legestue, fordi det er for meget for ham.

hvis der er grund til at i skal vide det, hvis det påvirker jeres barns hverdag, skal i jo nok få det afvide, men ellers skal i blande jer udenom.

Børn gør sjove ting, da min dreng startede var der en pige dom nu er i bh, hun skulle altid spille på legetøjsinstrumenter eller lignende for at få opmærksomhed ved hente/ bringe situationer, og i en kort periode havde min søn det med at slå hovedet ind i døren eller slikke på ting, og gik efter 2 uger over igen 18 mdr er jo ikke ret gammelt, og hvad jeg kan læse har det været en episode hvor barnet har hevet i håret, måske jeg tager fejl

Anmeld

7. november 2013

TNBC

Maja84 skriver:

Børn gør sjove ting, da min dreng startede var der en pige dom nu er i bh, hun skulle altid spille på legetøjsinstrumenter eller lignende for at få opmærksomhed ved hente/ bringe situationer, og i en kort periode havde min søn det med at slå hovedet ind i døren eller slikke på ting, og gik efter 2 uger over igen 18 mdr er jo ikke ret gammelt, og hvad jeg kan læse har det været en episode hvor barnet har hevet i håret, måske jeg tager fejl

ja børn er forskellige og gør skøre ting, men det gør dem da ikke unormale eller at man skal sige, at der bare noget helt galt med dem.
ts siger at det bare var et eksempel men jeg har ikke læst at der sker noget i dagplejen, hvor hun frygter for sit barns sikkerhed, kun når hun aflevere og henter.. og børn er nysggerige når der kommer voksne.

Anmeld

7. november 2013

TNBC

Aisha skriver:

Omg! Hvilken hønsegård er vi lige landet i ? Ts har ret til at vide hvis barnet er udadreagerende! Det vil jeg kræve hvis min søn var i risiko for at blive angrebet pludseligt. Så har jeg i det mindste et valg! Om jeg tager chancen og lader ham blive eller skifter dagpleje. I min søns vuggestue er der også et specielt barn og vi har alle fået besked på at han har en diagnose. Det er bare rart at vide.

og det er også fint nok. men det eneste hun nævner er ved hente og aflevere. intet om at de andre børn er i fare, og hun ved jo ikke om der er noget at bekymre sig for.
de skal jo nok få noget afvide hvis der kan være grund til at han kan angribe de andre børn..

Anmeld

7. november 2013

TNBC

Karina80 skriver:

Der er kun blevet spurgt 1 gang efter et møde og sagen er derefter lukket. Jeg syntes bare det er ærgerligt, at man ikke kan være åben over for sit/sine barns behov. 

de mener vel ikke at der er noget i bør vide... hvad med respektere folks valg?

Anmeld

7. november 2013

bøllen

Karina80 skriver:

Gad vide hvor mange forældre i min drengs børnehave som har spurgt efter et møde for at blive " advaret " om hans adfærd 

Ej det er godt nok , af at stramme den.

Kendet i forældrene ??? 

Jeg fortæller ski ikke fremmed om min dreng , hvorfor skulle jeg det ? 

Anmeld

7. november 2013

Karina80

Yurie skriver:

ja børn er forskellige og gør skøre ting, men det gør dem da ikke unormale eller at man skal sige, at der bare noget helt galt med dem.
ts siger at det bare var et eksempel men jeg har ikke læst at der sker noget i dagplejen, hvor hun frygter for sit barns sikkerhed, kun når hun aflevere og henter.. og børn er nysggerige når der kommer voksne.

Er der blevet spurgt efter flere eksempler? 

Men jeg syntes også at der er flere ting der er skrevet her som jeg ikke har nævnt noget om.. Der er virkelig nogle der er gode til at bygge ekstra på eller ikke lige får læst det der står! 

Prøv nu for f.... At læse problemet i stedet for at gøre problemet større end det er! 

kort sagt så skriver jeg, at jeg syntes, det er synd, at nogle forældre er lukket om deres børn og at vi gerne ville have et møde, med forældrene, for at forstå deres barn og for at vide, hvilket barn vores barn bruger ret meget tid sammen med hver dag! Der er blevet takket nej til et møde og det er accepteret! Men det fjerner sgu da ikke min bekymring!  Ved godt jeg har følelserne i klemme vedr det her barn, som jeg rent faktisk syntes rigtig godt om, ligesom det 3. Barn min søn er sammen med hver dag, og det skal jeg takle! 

Syntes ærlig talt at det er utroligt, at man ikke kan komme med sin bekymring og IKKE EN KLAGE uden at man skal høvles ned! SKAM JER! 

der er da ingen, der har lyst til at skrive noget her på baby.dk pga man bliver høvlet ned, selvom man kommer med et positivt indlæg! Det kan hurtigt udvikle sig til noget det slet ikke er! 

Tror vi lukker det her indlæg, for der er sgu ikke meget at komme efter her! 

Anmeld

7. november 2013

Karina80

bøllen skriver:

Gad vide hvor mange forældre i min drengs børnehave som har spurgt efter et møde for at blive " advaret " om hans adfærd 

Ej det er godt nok , af at stramme den.

Kendet i forældrene ??? 

Jeg fortæller ski ikke fremmed om min dreng , hvorfor skulle jeg det ? 

Der er ret stor forskel på om der er 10 eller flere børn eller om der, soM i det her tilfælde er 3! 

Anmeld

7. november 2013

TNBC

Karina80 skriver:

Er der blevet spurgt efter flere eksempler? 

Men jeg syntes også at der er flere ting der er skrevet her som jeg ikke har nævnt noget om.. Der er virkelig nogle der er gode til at bygge ekstra på eller ikke lige får læst det der står! 

Prøv nu for f.... At læse problemet i stedet for at gøre problemet større end det er! 

kort sagt så skriver jeg, at jeg syntes, det er synd, at nogle forældre er lukket om deres børn og at vi gerne ville have et møde, med forældrene, for at forstå deres barn og for at vide, hvilket barn vores barn bruger ret meget tid sammen med hver dag! Der er blevet takket nej til et møde og det er accepteret! Men det fjerner sgu da ikke min bekymring!  Ved godt jeg har følelserne i klemme vedr det her barn, som jeg rent faktisk syntes rigtig godt om, ligesom det 3. Barn min søn er sammen med hver dag, og det skal jeg takle! 

Syntes ærlig talt at det er utroligt, at man ikke kan komme med sin bekymring og IKKE EN KLAGE uden at man skal høvles ned! SKAM JER! 

der er da ingen, der har lyst til at skrive noget her på baby.dk pga man bliver høvlet ned, selvom man kommer med et positivt indlæg! Det kan hurtigt udvikle sig til noget det slet ikke er! 

Tror vi lukker det her indlæg, for der er sgu ikke meget at komme efter her! 

har jeg skrevet noget om flere eksempler? Hun nævnte det med håret og jeg skrev at det var et eksempel..

jeg kommentere ud fra hvad jeg læser og jeg ikke mener at det er noget at bekymre sig om og at du skal blande dig udenom noget der ikke vedrører dig.
ja, selvfølgelig bekymre man sig om sine børn, men at kalde en dreng på 18måneder en bisse, fordi at han er hyper.. det er da ikke positivt...
Du beskriver ikke hvordan din søn har det når han er der, om han er glad når du aflevere eller henter. om du føler at han er i fare?

Nej, bare at du synes du skal vide hvad der er galt med drengen, men du ved ikke engang om der er noget galt med ham. han kan være sensitiv, født for tidligt.. hvad rager det jer, så længe jeres børn er glade og ikke i fare, kan i vel bare være glade.

vi fortæller dig at vi synes det du gør er forkert, for hvordan vi ville have hvis det var vores børn.

Anmeld

7. november 2013

bøllen

Karina80 skriver:

Der er ret stor forskel på om der er 10 eller flere børn eller om der, soM i det her tilfælde er 3! 

Hvorfor ?? Om jeg må spørge ... 

skal det forståes som du mener at dagpleje er værre og i derfor har krav på møde ?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.