Karina80 skriver:
Du forstår åbentbart ikke problemet.. Vi VED at der er noget omkring ham, Ellers ville han ikke have en dbobler plads!
jeg vil bare gerne, at når jeg er hos DP, at jeg kan takle ham på hans måde. Og BESKYTTE MIT EGET BARN! Jeg vil gene informere dp om MIT BARN når jeg afleverer og igen have de informationer fra DP om MIT BARN, når jeg henter MIT BARN! det kan bare nogle gange være svært, da dette barn fylder enormt meget, men vidste jeg, om jeg gjorde det bedste ved at ignorere ham eller en anden måde, så ville det bliver meget nemmere for mig!
så hvis du mener jeg er nysgerrig eller dømmende
Så værsågod.
Tænker bare på MIT BARN og har overskuddet til at bekymre mig om andres, der er i mit og MIT BARNS hverdag! 
Lidt groft men det lige før jeg vil sige, det må du lære at leve med. Dit barn er nu kommet ud i den store verden, hvor han indgår i sociale sammenhænge og det kan være skræmmende for os forældre for pludselig er fokus på gruppen og ikke på barnet alene. Der er mange gange når jeg henter og bringer i diverse institutioner at der ikke er den tid til overlevering og hvor det alene bliver goddag og farvel. Det kan der være mange grunde til, børn der fylder, sygdom hos personalet, og ikke mindst at fokus er på mit barn og ikke på mig som forælder. Nogen gange vil det være mit barn der fylder så andre ikke kan få overleveringer og sådan er det bare.
I er nu bare i en situation hvor der er et specifikt barn der fylder mere end de andre, men igen sådan er livet og med den øgede inklusion vil du opleve det igen og igen og du må jo så sætte dit lid til de professionelle lige nu til dagplejeren og at han/hun ville råbe vagt i gevær hvis situationen var uholdbar. Og er du stadig utryg må det være dagplejerne du skal have møde med for det er jo egentlig hans/hendes arbejde du er utryg ved.
jeg kan godt forstå det kan være rart med viden, men lige er synes jeg ikke det handler om hvad der er rart for dig, men hvad der er bedst for den familie der står med udfordringerne og er de ikke parate til åbenhed så skal det respekteres fuldt ud.
Og så tror jeg du skal se i øjnene at der vil være mange gange i dit barns liv hvor du gerne så der var mere plads, mere fokus osv på DIT barn, men måske vælger de professionelle anderledes udfra andre præmisser. Og du skal beslutte dig for at have tillid til dem. Og du skal også acceptere der er dage hvor der ikke er tid til at tage en snak med dig selvom du har lyst, hvor man prioritere at snakkene kun er ti, det yderst nødvendige fordi sådan falder den dag ud - det kan være øv men virkelighed