isabellasmor skriver:
Det var da noget mærkeligt noget. Koncentrer jer om jeres egne børn. Han er kun en stor baby??? Det kunne sagtens være min datter i perioder! Jeg var blevet stik hamrende tosset hvis der var nogle som kom og antydet der var noget galt med hende, og forøvrigt pressede på for at få afvide hvad der foregår i hendes liv?! er faktisk næsten i chok! Tænk at være SÅ nysgerrig og dømmende 
Du forstår åbentbart ikke problemet.. Vi VED at der er noget omkring ham, Ellers ville han ikke have en dbobler plads!
jeg vil bare gerne, at når jeg er hos DP, at jeg kan takle ham på hans måde. Og BESKYTTE MIT EGET BARN! Jeg vil gene informere dp om MIT BARN når jeg afleverer og igen have de informationer fra DP om MIT BARN, når jeg henter MIT BARN! det kan bare nogle gange være svært, da dette barn fylder enormt meget, men vidste jeg, om jeg gjorde det bedste ved at ignorere ham eller en anden måde, så ville det bliver meget nemmere for mig!
så hvis du mener jeg er nysgerrig eller dømmende
Så værsågod.
Tænker bare på MIT BARN og har overskuddet til at bekymre mig om andres, der er i mit og MIT BARNS hverdag! 
Anmeld