Jeg har absolute intet problem med muslimer, eller generelt indvandre. For er det muslimerne (en troende betegnelse) vi er i mod, eller generelt indvandre (alle udefrakommende som "nasser" På "vores" system, som nogen ser det)??
Jeg respektere dem ligeså meget som de respektere mig. Om det er en dansker, eller indvandre jeg flytter min klapvogn for er mig ligegyldigt. Det er ligeså meget de unge danske drenge, som det er de unge indvandre drenge der ikke gider flytte sig når man går med barnevognen...
Jeg har en gang fået at vide af en indvandre at jeg var kvinde, og jeg skulle rydde det op han lige havde svinet på mit gulv. Da blev jeg tosset, han fik at vide han var i MIT hjem (ikke mit land) og JEG lige havde gjort rent, støvsugeren stod lige ved siden af ham, så han havde bare at støvsuge. Jeg fik et surt svar om igen at jeg var kvinde, jeg skulle respektere HAM, og makke ret over for min dengang kæreste (han var pære dansk). Må tilstå at jeg tændte helt af, han fik at vide at han havde at gribe den støvsuger og det var nu, jeg var pisse ligeglad med hvad hans tro var, og hvad den sagde, måske jeg kommer i helved, det var jeg ligeglad med, men lige nu da ville jeg se ham støvsuge....
Det endte med at en anden indvandre greb støvsugeren, ordnede gulvet, og jeg smed den første indvandre ud. Han skulle ikke vise sig i mit hjem hvis han ikke respekterede mig, og mine grænser. Jeg så ham aldrig siden, andet end nede i byen, hvor vi ikke længere hilste på hinanden.
Så i min verden lever jeg efter 'udvis respekt, og du vil blive respekteret'
Jeg udviser respekt for mine medmennesker, og forventer at få det igen. Gør jeg ikke det, jamen så kan jeg blive en dum kælling