A&F skriver:
Hvor jeg har sagt at jeg vil ændre noget? Jeg kom bare med Eks på at hvis jeg skulle og ikke kunne, så ville jeg respekter det. Altså forstår du? Jeg et klar over at alt det du nævner eksisterer, har tilmed selv gået på en muslimsk friskole.
Nej forstår egentlig ikke helt. Du skriver tidligere du vil ændre, men kan du ikke vil du respektere du ikke kan. Dog hvis feks tørklædeforbud vil du opgive den rolle du pt har i samfundet og blive inden døre.
Jeg kan læse du ønsker ændringer, men respekterer hvis de ikke kommer. Men jeg kan jo se alle mulighederne for at være udøvende muslim i DK på lige fod med at være udøvende kristen.
Jeg kan forstå kampen for en moske, en muslimsk gravplads for der bremses man for at være udøvende og den ændring er jeg helt for og råber gerne højt om retten til at have en moske, et budhistisk tempel Og og og men jeg ser ikke andre steder hvor man begrænses i sin tro i DK. jeg ser nogen der bruger tro ti, at udelukke deres børn fra fx lejrskoler og der stiller jeg spørgsmålstegn ved om det er religionen eller slet og ret noget andet, og vil meget gerne debattere.
Men nej jeg tror ikke jeg forstår - men vil meget gerne
Anmeld