Matin3 skriver:
Mor88
jeg sys det er dybt fordømmende at sige, at muslimer vil udrydde alle andre end dem selv!! du skal under INGEN omstændigheder feje alle muslimer under en kam!! islam er en af de fredeligste religioner, så jeg sys at du skal pakke dine fordomme væk. Du er velkommen til at mene, at nogle indvandrer er sådan, men du skal ikk nævne islam !! Jeg sys at du skal studere islam lidt nøjere, før du udtaler dig sådan . Du har trods alt et barn som du skal lære tingene på ordentlig vis, i jeg håber virkelig ikk, at du opdrager dit barn med det indtryk, at muslimer vil udrydde andre. du siger netop selv, at du ønsker at vi skal være god ved hinanden, men i samme sætning nævner du, at vi andre vil udrydde jer. Jeg må sige, at jeg er dybt bekymret for min søn, efter at jeg har læst dit indllæg, som skal have en opvækst blandt folk, der tror han vil udrydde dem .
LAD for gudskyld ISLAM ude af det her pjat. Det er ikke muslimer , men indvandrer !!!!!!!!!!!!!!!! alle muslimer er ikk sådan, så lad være med at karakterisere de her slags indvandrer som værende muslimer, lige som ikke alle tyskere er Nazister!!!!
Jeg er ked af at høre, at dette får dig til at være bekymret for din søns fremtid, og jeg kunne have forklaret mig på en bedre måde. Jeg er bange for nogle muslimer, og som jeg også siger i et andet indlæg, så er jeg alt for uvidende overfor islam, muslimer, sharia, r4bia og andet, og jeg vil gerne lære. Hvis du læser videre kan du også se, at trådstarter kommer med en god forklaring hvortil jeg kan se, at det drejer sig om andet end det, jeg troede det gjorde.
Jeg har en oprigtig frygt for det, som du nævner "indvandrere", og indvandrerne viser sig også ofte at være af muslimsk tro, det er derfor svært for mig at finde ud af, hvordan jeg kan se forskellen på "de gode og de onde", hvis man kan sige det sådan.
Det er ofte svært for mig at forklare mig tydeligt nok på skrift, og jeg ville derfor sætte stor pris på hvis du ville have lyst til at give mig svar på nogle af mine spørgsmål, evt som pb