Har fået min ønskede scanning :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2013

modesty

Vi har prøvet at blive gravide i 1,5 år nu , så går hver dag og er nervøs. Jeg har ondt , men dog ikke så meget som jeg fortalte lægen i dag.
Jeg oprettede tråden netop for at høre jeres mening , og jeg VED at der sidder nogle som nemt kunne finde på det samme , men som "er for fine" til at gøre det. Og det er jeg ikke!!
Jeg blev behandlet meget dårligt sidste graviditet , så derfor gør jeg som jeg gør..

Og nej , det er ikke MIN skyld at det så bliver svært . Tror ikke 1 person kan være skyld i det :-)

Det tog mig to år, en operation og 4 IVF behandlinger at blive gravid.

Jeg betalte sgu da mine tryghedsscaninger selv alligevel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Det er jeg klar over , har bare brug for at vide at alt er okay, da jeg ofte har ondt med jævne mellemrum.
Men det er da godt at der er gode mennesker , nu hvor mennesker som er så forfærdelig :-)

undskyld men, læs lidt under "graviditet" herinde, det er fuldstændig normalt med småsmerter under graviditeten. (Ligamentsmerter) det scanner man stadig ikke for. Alle har dem, og alle panikker første gang de mærker dem. Men læs nu lidt på stoffet, så kan det være du finder nogle svar.

Og ved du hvad? Alle har brug for vished i starten hvor alt er så diffust, men guess what, vi venter alle til uge 12 hvis vi kan, sådan er det bare. og kan man ikk vente så betaler man SELV  for en tryghedsscanning!!! Sorry to say

Anmeld

16. september 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Mor og meget mere skriver:

Præcis - "Jeg er SÅ træt af, at folk ikke tror på mig!", sagde den unge pige og løj.... 

Nice one  !!

Synes desuden det er trist, hvis det er sådan TS vil opdrage sit kommende barn - "lyv du bare lidt, så får du hvad du vil ha'" - hvor var vi henne hvis alle tænkte sådan 

//Mette

Anmeld

16. september 2013

Faith

Dårlig stil. Synes ærlig talt du burde skamme dig

Anmeld

16. september 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Efter vi mistede sidste gang , er jeg bare blevet så
nervøs for om alt er okay!
Jeg har ikke kunne få en gratis tryghedsscanning , da aborter jo sker tit.. Nå!! Synes det er for dårligt!

Så jeg ringede til lægevagten, og sagde jeg havde ondt , ja sorry, men synes systemet er noget lort og de tager ikke unge piger seriøs .
Så har fået en ts i morgen , og jeg glæder mig.
Jeg vil da være 7+3 ..

Ved godt at der er mange der får ondt i røven over det , men jeg har gjort det og er glad for min beslutning.
Vil simpelthen ikke give 800 for en scanning , når andre får dem smidt i hovedet :-)

Kunne godt tænke mig at høre hvordan du vil forholde dig når det bliver skrevet i din journal at du har ondt og du efterfølgende skal lyve videre om det? Tænker også hvad får du egentlig ud af det hvis det viser sig at du er ved at abortere, for de kan ikke gøre noget alligevel... Jeg har i min graviditet været meget overrasket over hvor ondt det kan gøre når man udvider sig indeni, og været utrolig bekymret, men så kan jeg jo købe mig fattig i scanninger hvis jeg skulle scannes hver gang jeg var bekymret og dertil tænker jeg vil du så gøre det igen, kan du virkelig efter at have udnyttet systemet engang holde dig til den ene gang ? Du skriver du er ung hvor ung er det for så er dine chancer jo rigtig gode for at få et barn? Og 1,5 år er jo ingenting at vente.... Hvis det var meget ville man jo også kunne få hjælp til at blive gravid meget før ? Håber du vil svare på alle mine spørgsmål

Anmeld

16. september 2013

Krussedulle

Kunne det ikke være en and, som prøver at skabe røre i andedammen?

Har i hvert fald aldrig mødt et reelt menneske med så lav en moral!

Anmeld

16. september 2013

FrkZier

Krussedulle skriver:

man kunne håbe - men jeg tror det faktisk ikke...

Har (alt for ofte) hørt og læst om at smøre tykt på for at få en scanning

Anmeld

16. september 2013

Faith

Krussedulle skriver:

Ja det tænker jeg også. Eller rettere sagt, håber det.

Anmeld

16. september 2013

Krussedulle

FrkZier skriver:

man kunne håbe - men jeg tror det faktisk ikke...

Har (alt for ofte) hørt og læst om at smøre tykt på for at få en scanning

Lad os håbe at det er en and

Syntes simpelthen at det er forkasteligt at nogen kan finde på det!

Jeg blev scannet "hver gang" jeg blev indlagt, pga hypermesis! Da de ville sikre sig at den var okay.. men jeg kunne alligevel få en smule dårlig samvittighed

Anmeld

16. september 2013

Krussedulle

Faith skriver:

Ja det tænker jeg også. Eller rettere sagt, håber det.

Andet er da moralsk forkasteligt!

Håber det er en and

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.